Počet záznamů: 1  

Byznys etiketa a komunikace

  1. Špaček, Ladislav, 1949- Byznys etiketa a komunikace : jak být úspěšným manažerem, politikem, realitním makléřem, finančním poradcem, úředníkem veřejné správy / Ladislav Špaček. -- Vydání druhé, revidované a doplněné. -- Praha : Euromedia Group, 2021. -- (Universum). -- Anotace: Příručka pro všechny, kdo komunikují s klienty či obchodními partnery, ať jde o manažery firem a úřadů, obchodní zástupce, agenty pojišťoven, realitní makléře či pracovníky finančních společností, kteří nabízejí služby veřejnosti. Je příručkou pro studenty diplomacie a mezinárodních vztahů, komunikace a mediální komunikace. Podrobně rozebírá pravidla etikety ve všech oblastech, které podmiňují úspěch při jednání, počínaje vhodným oblečením přes kontaktní situace až po stolování a účast na společenských akcích. Najdeme v ní praktické návody, jak řešit dress code, pozvánky, chování při různých pracovních i společenských setkáních. V kapitolách o komunikaci najde čtenář poučení o zásadách jednání s klientem, o vyjednávání a jeho taktice, o dovednosti, jak účinně prezentovat. Nechybějí kapitoly o jazykové stránce veřejných projevů a rétorice. Manažeři a politikové uvítají i kapitoly o komunikaci s médii. Kniha poslouží jako praktické kompendium zahrnující všechny poznatky z oboru etikety a komunikačních dovedností. -- ISBN : 978-80-242-7366-2 (vázáno). *2Universum0 profesní etika * schopnost komunikace * vědy o chování * mezilidské vztahy

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.