Počet záznamů: 1
Podpora školní adaptace dětí-cizinců
SYS 0182522 LBL 00000nam-a22^^^^^3i-4500 003 CZ-PrPKS 005 20210430071209.7 007 ta 008 210323s2020----xr-a---f------001-0-cze-- 020 $a 978-80-210-9649-3 $q (brožováno) 040 $a ABA011 $b cze $e rda 041 0-
$a cze $b eng 084 $a 2816 084 $a 1231 084 $a 3206 084 $a 3211 100 1-
$7 par_us_auth*0071563 $a Záleská, Klára, $d 1989- $4 aut 245 10
$a Podpora školní adaptace dětí-cizinců : $b náhled do české a norské praxe / $c Klára Záleská 250 $a Vydání první 264 -1
$a Brno : $b Masarykova univerzita, $c 2020 300 $a 163 stran : $b ilustrace (některé barevné) ; $c 23 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 490 1-
$a Opera Facultatis philosophicae Universitatis Masarykianae = Spisy Filozofické fakulty Masarykovy univerzity ; $v 501 500 $a 300 výtisků 504 $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík 520 2-
$a Publikace se zabývá tématem podpory dětí-cizinců ve vzdělávání, na které je nahlíženo z české a norské perspektivy. Ambicí monografie je poskytnout inspiraci či zpětnou vazbu akademikům, učitelům, ale i tvůrcům vzdělávací politiky a zároveň poodhalit detailněji praxi jednoho zkušenějšího státu v podpoře dětí-cizinců ve vzdělávání. Autorka text rozdělila na dvě části; v první o klíčovém tématu pojednává z pohledu teoretických východisek a dostupných pedagogických výzkumů. Ve druhé části potom věnuje pozornost představení vlastního šetření, kdy na téma nahlíží z perspektivy tří úrovní: státní, regionální a školní. 546 $a Anglické resumé 650 07
$7 par_us_entry*0000207 $a dítě 650 07
$7 par_us_entry*0014949 $a cizí státní občan 650 07
$7 par_us_entry*0013858 $a základní vzdělání 650 07
$7 par_us_entry*0013504 $a vzdělávání cizinců 650 07
$7 par_us_entry*0007913 $a politika vzdělávání 650 07
$7 par_us_entry*0015512 $a Česká republika 650 07
$7 par_us_entry*0006503 $a Norsko 830 -0
$7 par_us_auth*0069102 $a Opera Facultatis philosophicae Universitatis Masarykianae = ; $a Spisy Filozofické fakulty Masarykovy univerzity ; $v 501
Počet záznamů: 1