Počet záznamů: 1
Distanční vzdělávání a digitální kompetence v době koronavirové krize
- Vlna, Jan Distanční vzdělávání a digitální kompetence v době koronavirové krize / Jan Vlna. -- Praha : Kancelář Poslanecké sněmovny, 2021. -- (Srovnávací studie ; č. 5.399). -- Název z obálky. -- Na obálce: leden 2021. -- Na obálce nad názvem: Parlament České republiky, Poslanecká sněmovna, Parlamentní institut. -- Anotace: Studie se věnuje tématu distančního online vzdělávání a digitálních kompetencí, které se s ohledem na přerušení prezenční výuky na školách v době koronavirové krize stalo celosvětově velmi aktuálním. První teoretická část se věnuje formám a výzvám spojeným s online distanční výukou a předkládá možné nástroje podpory této formy vzdělávání. Dále definuje digitální kompetence a její ukotvení v kontextu evropské politiky a praxe na školách. Druhá část studie přináší zhodnocení zkušeností s distanční online výukou v době uzavření škol na jaře 2020 z důvodu koronavirové krize, a to ve vybraných zemích: Česká republika, Finsko, Rakousko a Velká Británie. Parlamentní institut. Česko. Parlament. Poslanecká sněmovna. *2Srovnávací studie (Parlamentní institut) ; č. 5.3990 epidemie * covid * distanční vzdělávání * pedagogická metoda * vzdělávací program * politika vzdělávání * Česká republika * Finsko * Rakousko * Spojené království
Počet záznamů: 1