Počet záznamů: 1  

Proč zatím není Facebook plně transparentní: analýza funkčnosti Facebook Knihovny reklam

  1. NázevProč zatím není Facebook plně transparentní: analýza funkčnosti Facebook Knihovny reklam / autoři: Ondřej Cakl, David Kotora
    Autor Cakl, Ondřej (Autor)
    Další autoři Kotora, David (Autor)
    NakladatelPraha : Transparency International Česká republika 2020
    Rozsah9 stran : ilustrace ; 30 cm
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Čeština
    PoznámkyStaženo z internetu
    Obsahuje bibliografické odkazy
    AnotaceSpuštění facebookové Knihovny reklam přineslo poprvé možnost o nákladnosti a finančním managementu kampaní říci něco relevantního, ale i tato relevance má své meze a mezery, které není radno přecházet mlčením. Knihovna reklam totiž neobsahuje veškeré politické reklamy, FB stránky politických stran a hnutí ji navíc mohou obcházet a aktuální platební metody jim dokonce umožňují zamezit skutečnou kontrolu dohledovým institucím. Tato analýza zkoumá, jak funguje politická reklama na největší sociální síti.
    Výrazy tezauru sociální síť * Internet * volební účast * volební kampaň * politická strana * 1. polovina 21. století
    Klasifikační znaky3226 - Komunikace
    0416 - Volební proces a hlasování
    0411 - Politická strana
    Počet ex.1, z toho volných 1
    URLProč zatím není Facebook plně transparentní (plný text)
    Druh dok.Studie
    SignaturaLokaceInfo
    E 17381PSS - Poslanecká sněmovna

Počet záznamů: 1