Počet záznamů: 1  

Sociální marketing

  1. Bačuvčík, Radim, 1975- Sociální marketing / Radim Bačuvčík, Lenka Harantová. -- 1. vydání. -- Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2016. -- Anglické resumé. -- 1000 výtisků. -- Anotace: Kniha poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů z oblasti sociálního marketingu. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány také příbuzným komunikačním aktivitám, jako je politický či náboženský marketing, etickým aspektům sociálního marketingu, zákonné regulaci a samoregulaci. Další kapitoly se zabývají historií sociálního marketingu v ČR i ve světě či novými trendy v marketingu. Publikace obsahuje také široký přehled případových studiích sociálních marketingových kampaní na různá témata. -- ISBN : 978-80-87500-80-4 brožováno. Harantová, Lenka, 1984- marketing * propagace * propagační účinek * společenská role * Česká republika * monografie

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.