Počet záznamů: 1
Sociální marketing
Název Sociální marketing / Radim Bačuvčík, Lenka Harantová Autor Bačuvčík, Radim, 1975- (Autor) Další autoři Harantová, Lenka, 1984- (Autor) Vydání 1. vydání Nakladatel Zlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2016 Rozsah 254 stran : ilustrace, portréty ; 23 cm Země vyd. Česko Jazyk dok. Čeština Jazyk resumé Angličtina Poznámky Anglické resumé. 1000 výtisků Obsahuje bibliografii a rejstřík Anotace Kniha poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů z oblasti sociálního marketingu. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány také příbuzným komunikačním aktivitám, jako je politický či náboženský marketing, etickým aspektům sociálního marketingu, zákonné regulaci a samoregulaci. Další kapitoly se zabývají historií sociálního marketingu v ČR i ve světě či novými trendy v marketingu. Publikace obsahuje také široký přehled případových studiích sociálních marketingových kampaní na různá témata. Výrazy tezauru marketing * propagace * propagační účinek * společenská role * Česká republika * monografie Klasifikační znaky 2031 - Uvádění na trh 2826 - Sociální vztahy ISBN 978-80-87500-80-4 Počet ex. 1, z toho volných 1 Druh dok. Kolektivní monografie Signatura Lokace Info F 86169 EXH - externí sklad Holešovice
Počet záznamů: 1