Počet záznamů: 1  

Metody a postupy poznávání žáka

  1. SYS168641
    LBL
      
    00000nam--2200000---450-
    003
      
    CZ-PrPKS
    005
      
    20160512142648.6
    007
      
    tu
    008
      
    160426s2016||||xr-a---e------001-0-cze||
    020
      
    $a 978-80-7552-014-2 $q brožováno
    040
      
    $a ABA011 $b cze $9 2 $e RDA
    041
      
    $a cze $b eng
    044
      
    $a xr $c CZ
    084
      
    $a 3206
    100
    1-
    $7 par_us_auth*0063589 $a Mertin, Václav, $d 1951- $4 aut
    245
    10
    $a Metody a postupy poznávání žáka : $b pedagogická diagnostika / $c Václav Mertin, Lenka Krejčová a kolektiv
    250
      
    $a 2., doplněné a aktualizované vydání
    264
    -1
    $a Praha : $b Wolters Kluwer, $c 2016
    300
      
    $a 398 stran : $b ilustrace ; $c 24 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    500
      
    $a Anglické resumé
    504
      
    $a Obsahuje bibliografie a rejstříky
    520
    2-
    $a Publikace nabízí odpovědi na otázky: Jak si poradit s výukovými obtížemi a jak poznat, co žák potřebuje? Jak kvalifikovaně volit podpůrná opatření prostřednictvím pedagogické diagnostiky? Jak zmapovat vztahy ve třídě? Jak poznat, že práci učitele dělám dobře? Co k pedagogické diagnostice říká litera zákona? Je kvalitní pedagogická diagnostika nedílnou součástí dovedností učitele? Může pedagogická diagnostika napomoci prevenci i řešení výukových i výchovných obtíží?
    650
    14
    $7 par_us_entry*0007416 $a pedagogická metoda
    700
    1-
    $7 par_us_auth*0064814 $a Krejčová, Lenka $4 aut
    856
      
    $a Metody a postupy poznávání žáka (obsah) $u http://www.obalkyknih.cz/file/toc/184004/pdf

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.