Počet záznamů: 1
Metody a postupy poznávání žáka
SYS 168641 LBL 00000nam--2200000---450- 003 CZ-PrPKS 005 20160512142648.6 007 tu 008 160426s2016||||xr-a---e------001-0-cze|| 020 $a 978-80-7552-014-2 $q brožováno 040 $a ABA011 $b cze $9 2 $e RDA 041 $a cze $b eng 044 $a xr $c CZ 084 $a 3206 100 1-
$7 par_us_auth*0063589 $a Mertin, Václav, $d 1951- $4 aut 245 10
$a Metody a postupy poznávání žáka : $b pedagogická diagnostika / $c Václav Mertin, Lenka Krejčová a kolektiv 250 $a 2., doplněné a aktualizované vydání 264 -1
$a Praha : $b Wolters Kluwer, $c 2016 300 $a 398 stran : $b ilustrace ; $c 24 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 500 $a Anglické resumé 504 $a Obsahuje bibliografie a rejstříky 520 2-
$a Publikace nabízí odpovědi na otázky: Jak si poradit s výukovými obtížemi a jak poznat, co žák potřebuje? Jak kvalifikovaně volit podpůrná opatření prostřednictvím pedagogické diagnostiky? Jak zmapovat vztahy ve třídě? Jak poznat, že práci učitele dělám dobře? Co k pedagogické diagnostice říká litera zákona? Je kvalitní pedagogická diagnostika nedílnou součástí dovedností učitele? Může pedagogická diagnostika napomoci prevenci i řešení výukových i výchovných obtíží? 650 14
$7 par_us_entry*0007416 $a pedagogická metoda 700 1-
$7 par_us_auth*0064814 $a Krejčová, Lenka $4 aut 856 $a Metody a postupy poznávání žáka (obsah) $u http://www.obalkyknih.cz/file/toc/184004/pdf
Počet záznamů: 1