Počet záznamů: 1
Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu
- Tahal , Radek, 1970- Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu / Radek Tahal. -- Vydání první. -- V Praze : C.H. Beck, 2015. -- (Beckovy ekonomické učebnice). -- Anotace: Publikace se zabývá metodami a technikami sběru marketingových dat, její klíčová část metodikou tvorby výběrových souborů. Jsou popsány a vysvětleny postupy aplikace náhodného výběru, systematického, kvótního a stratifikovaného výběru. Ukazuje, jak v reálném marketingovém prostředí tyto znalosti aplikovat. Přibližuje rovněž základní principy pro vytvoření dotazníku,uvádí typy otázek a způsob jejich jazykové a logicky správné formulace. Stranou nezůstává ani metoda sběru informací prostřednictvím pozorování a experimentu. Pozornost je věnována i výzkumům kvalitativním. Je vysvětlen proces rekrutace respondentů, příprava scénáře pro kvalitativní rozhovor, zásady vedení skupinové diskuze i individuálního rozhovoru. Jsou objasněny techniky, které se pro získání kvalitativního typu informací používají. Přiblíženy jsou také moderní metody získávání primárních informací založené na pokročilejších technologiích, např. neuromarketing či face tracking. -- ISBN : 978-80-7400-585-5 brožováno. *2Beckovy ekonomické učebnice0 marketing * výzkum * sběr dat * průzkum trhu * průzkum veřejného mínění * Česká republika * učebnice
Počet záznamů: 1