Počet záznamů: 1  

Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu

  1. SYS166658
    LBL
      
    00000nam--2200000---450-
    003
      
    CZ-PrPKS
    005
      
    20151217153905.0
    007
      
    tu
    008
      
    151118s2015||||xr-a---e-p----000-0-cze||
    020
      
    $a 978-80-7400-585-5 $q brožováno
    040
      
    $a ABA011 $b cze $9 2 $e RDA
    041
      
    $a cze
    044
      
    $a xr $c CZ
    084
      
    $a 2031
    084
      
    $a 3236
    100
    1-
    $7 par_us_auth*0064188 $a Tahal , Radek, $d 1970- $4 aut
    245
    10
    $a Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu / $c Radek Tahal
    250
      
    $a Vydání první
    264
    -1
    $a V Praze : $b C.H. Beck, $c 2015
    300
      
    $a x, 99 stran : $b ilustrace ; $c 24 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    490
    1-
    $a Beckovy ekonomické učebnice
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii
    520
    2-
    $a Publikace se zabývá metodami a technikami sběru marketingových dat, její klíčová část metodikou tvorby výběrových souborů. Jsou popsány a vysvětleny postupy aplikace náhodného výběru, systematického, kvótního a stratifikovaného výběru. Ukazuje, jak v reálném marketingovém prostředí tyto znalosti aplikovat. Přibližuje rovněž základní principy pro vytvoření dotazníku,uvádí typy otázek a způsob jejich jazykové a logicky správné formulace. Stranou nezůstává ani metoda sběru informací prostřednictvím pozorování a experimentu. Pozornost je věnována i výzkumům kvalitativním. Je vysvětlen proces rekrutace respondentů, příprava scénáře pro kvalitativní rozhovor, zásady vedení skupinové diskuze i individuálního rozhovoru. Jsou objasněny techniky, které se pro získání kvalitativního typu informací používají. Přiblíženy jsou také moderní metody získávání primárních informací založené na pokročilejších technologiích, např. neuromarketing či face tracking.
    650
    14
    $7 par_us_entry*0005304 $a marketing
    650
    14
    $7 par_us_entry*0013483 $a výzkum
    650
    14
    $7 par_us_entry*0010019 $a sběr dat
    650
    14
    $7 par_us_entry*0008830 $a průzkum trhu
    650
    14
    $7 par_us_entry*0008831 $a průzkum veřejného mínění
    650
    14
    $7 par_us_entry*0015512 $a Česká republika
    650
    14
    $7 par_us_entry*0012327 $a učebnice
    830
    -0
    $a Beckovy ekonomické učebnice $7 par_us_auth*0057071
    856
      
    $a Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu (obsah) $u http://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788074005855

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.