Počet záznamů: 1
Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu
SYS 166658 LBL 00000nam--2200000---450- 003 CZ-PrPKS 005 20151217153905.0 007 tu 008 151118s2015||||xr-a---e-p----000-0-cze|| 020 $a 978-80-7400-585-5 $q brožováno 040 $a ABA011 $b cze $9 2 $e RDA 041 $a cze 044 $a xr $c CZ 084 $a 2031 084 $a 3236 100 1-
$7 par_us_auth*0064188 $a Tahal , Radek, $d 1970- $4 aut 245 10
$a Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu / $c Radek Tahal 250 $a Vydání první 264 -1
$a V Praze : $b C.H. Beck, $c 2015 300 $a x, 99 stran : $b ilustrace ; $c 24 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 490 1-
$a Beckovy ekonomické učebnice 504 $a Obsahuje bibliografii 520 2-
$a Publikace se zabývá metodami a technikami sběru marketingových dat, její klíčová část metodikou tvorby výběrových souborů. Jsou popsány a vysvětleny postupy aplikace náhodného výběru, systematického, kvótního a stratifikovaného výběru. Ukazuje, jak v reálném marketingovém prostředí tyto znalosti aplikovat. Přibližuje rovněž základní principy pro vytvoření dotazníku,uvádí typy otázek a způsob jejich jazykové a logicky správné formulace. Stranou nezůstává ani metoda sběru informací prostřednictvím pozorování a experimentu. Pozornost je věnována i výzkumům kvalitativním. Je vysvětlen proces rekrutace respondentů, příprava scénáře pro kvalitativní rozhovor, zásady vedení skupinové diskuze i individuálního rozhovoru. Jsou objasněny techniky, které se pro získání kvalitativního typu informací používají. Přiblíženy jsou také moderní metody získávání primárních informací založené na pokročilejších technologiích, např. neuromarketing či face tracking. 650 14
$7 par_us_entry*0005304 $a marketing 650 14
$7 par_us_entry*0013483 $a výzkum 650 14
$7 par_us_entry*0010019 $a sběr dat 650 14
$7 par_us_entry*0008830 $a průzkum trhu 650 14
$7 par_us_entry*0008831 $a průzkum veřejného mínění 650 14
$7 par_us_entry*0015512 $a Česká republika 650 14
$7 par_us_entry*0012327 $a učebnice 830 -0
$a Beckovy ekonomické učebnice $7 par_us_auth*0057071 856 $a Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu (obsah) $u http://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788074005855
Počet záznamů: 1