Počet záznamů: 1
Mezinárodní marketing
SYS 163623 LBL -----nam--2200000---450- 003 CZ-PrPKS 005 20150408145320.0 007 tu 008 150304s¦¦¦¦¦¦¦¦xr-a---e------001-0-cze|| 020 $a 978-80-247-5366-9 $q váz. 040 $a ABA011 $b cze $9 2 041 $a cze $b cze $b eng 044 $a xr $c CZ 084 $a 2031 084 $a 2006 100 1-
$7 par_us_auth*0046680 $a Machková, Hana $4 aut 245 10
$a Mezinárodní marketing : $b [strategické trendy a příklady z praxe] / $c Hana Machková 250 $a 4. vyd. 264 -1
$a Praha : $b Grada, $c 2015 300 $a 194 s. : $b il. ; $c 25 cm 490 1-
$a Expert 500 $a České a anglické resumé 504 $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík 520 2-
$a Publikace shrnuje základní poznatky z odvětví mezinárodního marketingu. Reaguje na současný dynamický vývoj v dané oblasti. 4. vydání je rozšířeno o aktuální trendy, např. úlohu marketingu v oblasti CSR (Corporate Social Responsibility - společensky zodpovědné chování firem), o inovace a jejich rostoucí úlohu v marketingových strategiích, o využívání nových médií a o změny v mezinárodní komunikační politice či v oblasti mezinárodní distribuce. 650 14
$7 par_us_entry*0005304 $a marketing 650 14
$7 par_us_entry*0005668 $a mezinárodní trh 830 -0
$a Expert $7 par_us_auth*0046081 856 $a Mezinárodní marketing (obsah) $u http://www.obalkyknih.cz/file/toc/122289/pdf 856 $a Mezinárodní marketing (náhled do publikace / Google Books) $u http://books.google.cz/books?id=OaP0BQAAQBAJ&printsec=frontcover&hl=cs&source=gbs_ViewAPI&redir_esc=y#v=onepage&q&f=false
Počet záznamů: 1