Počet záznamů: 1  

Voliči, strany a negativní kampaň

  1. Lebedová , Eva, 1981- Voliči, strany a negativní kampaň : politická komunikace v České republice / Eva Lebedová. -- Vyd. 1. -- Praha : Sociologické nakladatelství (SLON), 2014. -- (Studie ; sv. 102). -- Anotace: Publikace se zabývá mj. vlivem politické komunikace na volební chování, popřípadě voličské preference. Přináší více porozumění pro fungování politické komunikace v českých volbách. Kniha se soustředí zejména na působení negativní reklamy, jež byla jedním z komunikačních formátů, který k nám byl importován z amerického prostředí a znamenal počátek procesu amerikanizace volebních kampaní, tzn. jejich modernizace a profesionalizace. Zmiňuje např. způsoby jak funguje politická komunikace v České republice a čím se odlišuje od komunikačních systémů tradičních západních demokracií, jak zákonnou regulací usměrňovat podobu volebních kampaní či jakým způsobem politické strany využívají negativní reklamu a jiné v širším systémovém a politicko-společenském kontextu. -- ISBN : 978-80-7419-158-9 brož. *2Studie0 volby * volební kampaň * politická motivace * komunikační politika * masová komunikace * marketingová koncepce * Česká republika * monografie

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.