Počet záznamů: 1  

Voliči, strany a negativní kampaň

  1. SYS163009
    LBL
      
    -----nam--2200000---450-
    003
      
    CZ-PrPKS
    005
      
    20150311151938.6
    007
      
    tu
    008
      
    150120s¦¦¦¦¦¦¦¦xr-ac--e------001-0-cze||
    020
      
    $a 978-80-7419-158-9 $q brož.
    040
      
    $a ABA011 $b cze $9 2
    041
      
    $a cze
    044
      
    $a xr $c CZ
    084
      
    $a 3226
    084
      
    $a 0416
    084
      
    $a 2031
    100
    1-
    $7 par_us_auth*0063309 $a Lebedová , Eva, $d 1981- $4 aut
    245
    10
    $a Voliči, strany a negativní kampaň : $b politická komunikace v České republice / $c Eva Lebedová
    250
      
    $a Vyd. 1.
    264
    -1
    $a Praha : $b Sociologické nakladatelství (SLON), $c 2014
    300
      
    $a 264 s. : $b il., portréty ; $c 24 cm
    490
    0-
    $a Studie $v sv. 102
    504
      
    $a Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
    520
    2-
    $a Publikace se zabývá mj. vlivem politické komunikace na volební chování, popřípadě voličské preference. Přináší více porozumění pro fungování politické komunikace v českých volbách. Kniha se soustředí zejména na působení negativní reklamy, jež byla jedním z komunikačních formátů, který k nám byl importován z amerického prostředí a znamenal počátek procesu amerikanizace volebních kampaní, tzn. jejich modernizace a profesionalizace. Zmiňuje např. způsoby jak funguje politická komunikace v České republice a čím se odlišuje od komunikačních systémů tradičních západních demokracií, jak zákonnou regulací usměrňovat podobu volebních kampaní či jakým způsobem politické strany využívají negativní reklamu a jiné v širším systémovém a politicko-společenském kontextu.
    650
    14
    $7 par_us_entry*0013215 $a volby
    650
    14
    $7 par_us_entry*0013220 $a volební kampaň
    650
    14
    $7 par_us_entry*0007867 $a politická motivace
    650
    14
    $7 par_us_entry*0004218 $a komunikační politika
    650
    14
    $7 par_us_entry*0005350 $a masová komunikace
    650
    14
    $7 par_us_entry*0005309 $a marketingová koncepce
    650
    14
    $7 par_us_entry*0015512 $a Česká republika
    650
    14
    $7 par_us_entry*0005942 $a monografie
    830
    -0
    $a Studie
    856
      
    $a Voliči, strany a negativní kampaň (obsah) $u http://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788074191589

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.