Počet záznamů: 1
Voliči, strany a negativní kampaň
SYS 163009 LBL -----nam--2200000---450- 003 CZ-PrPKS 005 20150311151938.6 007 tu 008 150120s¦¦¦¦¦¦¦¦xr-ac--e------001-0-cze|| 020 $a 978-80-7419-158-9 $q brož. 040 $a ABA011 $b cze $9 2 041 $a cze 044 $a xr $c CZ 084 $a 3226 084 $a 0416 084 $a 2031 100 1-
$7 par_us_auth*0063309 $a Lebedová , Eva, $d 1981- $4 aut 245 10
$a Voliči, strany a negativní kampaň : $b politická komunikace v České republice / $c Eva Lebedová 250 $a Vyd. 1. 264 -1
$a Praha : $b Sociologické nakladatelství (SLON), $c 2014 300 $a 264 s. : $b il., portréty ; $c 24 cm 490 0-
$a Studie $v sv. 102 504 $a Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík 520 2-
$a Publikace se zabývá mj. vlivem politické komunikace na volební chování, popřípadě voličské preference. Přináší více porozumění pro fungování politické komunikace v českých volbách. Kniha se soustředí zejména na působení negativní reklamy, jež byla jedním z komunikačních formátů, který k nám byl importován z amerického prostředí a znamenal počátek procesu amerikanizace volebních kampaní, tzn. jejich modernizace a profesionalizace. Zmiňuje např. způsoby jak funguje politická komunikace v České republice a čím se odlišuje od komunikačních systémů tradičních západních demokracií, jak zákonnou regulací usměrňovat podobu volebních kampaní či jakým způsobem politické strany využívají negativní reklamu a jiné v širším systémovém a politicko-společenském kontextu. 650 14
$7 par_us_entry*0013215 $a volby 650 14
$7 par_us_entry*0013220 $a volební kampaň 650 14
$7 par_us_entry*0007867 $a politická motivace 650 14
$7 par_us_entry*0004218 $a komunikační politika 650 14
$7 par_us_entry*0005350 $a masová komunikace 650 14
$7 par_us_entry*0005309 $a marketingová koncepce 650 14
$7 par_us_entry*0015512 $a Česká republika 650 14
$7 par_us_entry*0005942 $a monografie 830 -0
$a Studie 856 $a Voliči, strany a negativní kampaň (obsah) $u http://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788074191589
Počet záznamů: 1