Počet záznamů: 1  

Politika a každodennost na českých vysokých školách

  1. SYS163008
    LBL
      
    -----nam--2200000---450-
    003
      
    CZ-PrPKS
    005
      
    20150309101231.4
    007
      
    tu
    008
      
    150120s¦¦¦¦¦¦¦¦xr-----e------001-0-cze||
    020
      
    $a 978-80-7419-171-8 $q brož.
    040
      
    $a ABA011 $b cze $9 2
    041
      
    $a cze $b eng
    044
      
    $a xr $c CZ
    084
      
    $a 3211
    084
      
    $a 3206
    100
    1-
    $7 par_us_auth*0063336 $a Dvořáčková, Jana $4 aut
    245
    10
    $a Politika a každodennost na českých vysokých školách : $b etnografické pohledy na vzdělávání a výzkum / $c Jana Dvořáčková ... [et al.]
    250
      
    $a Vyd. 1.
    264
    -1
    $a Praha : $b Sociologické nakladatelství (SLON), $c 2014
    300
      
    $a 267 s. ; $c 23 cm
    490
    0-
    $a Studie $v sv. 110
    500
      
    $a Anglické resumé
    500
      
    $a Další autoři: Petr Pabian, Simon Smith, Tereza Stöckelová, Karel Šima, Tereza Virtová
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstříky
    520
    2-
    $a Kniha je výstupem týmového etnografického výzkumu, který autorky a autoři prováděli v letech 2011–2013 na pěti katedrách českých vysokých škol, včetně jedné školy soukromé. Narušuje řadu zažitých představ o českých vysokých školách, především tu, podle které není vůbec možné realizovat kvalitní vysokoškolské vzdělávání a kvalitní výzkum při vysokém počtu studujících. Autorský kolektiv zkoumá pluralitu vzdělávacích kontextů a plánované i nezamýšlené dopady vysokoškolské a vědní politiky na různých typech škol a v různých oborech. Jednotlivé kapitoly se věnují klíčovým otázkám vysokého školství: podobám učení a výuky v podmínkách masifikace; flexibilitě a prekarizaci profesních drah vyučujících a výzkumníků; povaze a organizaci vědění vytvářeného a reprodukovaného na akademické půdě; rozdílům a napětím mezi profesně a akademicky zaměřeným vzděláváním; a otázce kvality vysokého školství. Mezi kapitoly jsou vloženy „mezihry“, které jednotlivá témata nasvěcují ještě z jiného úhlu a v jiném žánru (např. srovnáním se zahraniční praxí nebo autobiografickým líčením).
    650
    14
    $7 par_us_entry*0013443 $a vysokoškolské vzdělání
    650
    14
    $7 par_us_entry*0013503 $a vzdělávání
    650
    14
    $7 par_us_entry*0007913 $a politika vzdělávání
    650
    14
    $7 par_us_entry*0021180 $a kvalita výuky
    650
    14
    $7 par_us_entry*0008580 $a odborná kvalifikace
    650
    14
    $7 par_us_entry*0012526 $a univerzita
    650
    14
    $7 par_us_entry*0021050 $a etnografie
    650
    14
    $7 par_us_entry*0013483 $a výzkum
    650
    14
    $7 par_us_entry*0013486 $a výzkumná metoda
    650
    14
    $7 par_us_entry*0015512 $a Česká republika
    650
    14
    $7 par_us_entry*0005942 $a monografie
    830
    -0
    $a Studie
    856
      
    $a Politika a každodennost na českých vysokých školách (obsah) $u http://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788074191718

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.