Počet záznamů: 1  

Chránit / nechránit, to je otázka

  1. SYS160173
    LBL
      
    -----nam--2200000---450-
    003
      
    CZ-PrPKS
    005
      
    20140618144917.7
    007
      
    tu
    008
      
    140519s¦¦¦¦¦¦¦¦xr-----e------001-0-cze||
    020
      
    $a 978-80-905538-0-4 $q brož.
    040
      
    $a ABA011 $b cze $9 2
    041
      
    $a cze $b eng
    044
      
    $a xr $c CZ
    084
      
    $a 6416
    100
    1-
    $7 par_us_auth*0003150 $a Čada, Karel, $d 1945- $4 aut
    245
    10
    $a Chránit / nechránit, to je otázka : $b výsledky výzkumu a vývoj, jejich ochrana a komercializace / $c Karel Čada
    250
      
    $a 1. vyd.
    264
    -1
    $a Plzeň : $b Alevia, $c 2014
    300
      
    $a 320 s. ; $c 21 cm
    500
      
    $a Anglické resumé
    500
      
    $a 1000 výt.
    504
      
    $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    520
    2-
    $a Publikace se zabývá otázkami ochrany duševního vlastnictví v prostředí výzkumu, vývoje a inovací (VVI). Upozorňuje na zvláštní symbiózu autorských práv a práv průmyslových, zejména v prostředí výzkumných organizací (vysokých škol, veřejných výzkumných institucí, fakultních nemocnic či jiných právních forem). Zahrnuje problematiku práv a povinností autorů a původců na straně jedné a jejich zaměstnavatelů na straně druhé.
    650
    14
    $7 par_us_entry*0000567 $a duševní vlastnictví
    650
    14
    $7 par_us_entry*0008811 $a průmyslové vlastnictví
    650
    14
    $7 par_us_entry*0008353 $a autorské právo
    650
    14
    $7 par_us_entry*0007352 $a patentové právo
    650
    14
    $7 par_us_entry*0007350 $a patentová licence
    650
    14
    $7 par_us_entry*0013483 $a výzkum
    650
    14
    $7 par_us_entry*0013484 $a výzkum a vývoj
    856
      
    $a Chránit / nechránit, to je otázka (obsah) $u http://www.obalkyknih.cz/file/toc/87234/pdf

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.