Počet záznamů: 1
Politika a politický marketing
SYS 155515 LBL -----nam--2200000---450- 003 CZ-PrPKS 005 20130624152727.4 007 tu 008 130611s¦¦¦¦¦¦¦¦xr-ab--e------001-0-cze|| 020 $a 978-80-7400-448-3 $q brož. 040 $a ABA011 $b cze $9 2 041 $a cze $b eng 044 $a xr $c CZ 084 $a 3226 084 $a 0411 084 $a 0431 100 1-
$7 par_us_auth*0057995 $a Štědroň, Bohumír, $d 1948- $4 aut 245 10
$a Politika a politický marketing / $c Bohumír Štědroň ... [et al.] 250 $a Vyd. 1. 264 -1
$a V Praze : $b C. H. Beck, $c 2013 300 $a xvi, 255 s. : $b il., mapy ; $c 25 cm 490 1-
$a Beckova edice ekonomie 500 $a Anglické resumé 500 $a Další autoři: Marcela Cupalová, Jakub Landovský, Martin Potůček, Vladimír Prorok, David Říha, Jakub Šanda 504 $a Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík 520 2-
$a Publikace přináší ucelený pohled na politický marketing. Objasňuje vznik politického marketingu, charakterizuje jednotlivé historické etapy jeho vývoje a specifika současného období. Role politického marketingu je vysvětlována v širším politickém a celospolečenském kontextu. Text je rozdělen do dvou částí: první je teoretická, druhou část tvoří případové studie, které ukazují, jak je teorie politického marketingu využita v praxi (např. kampaň pro přímou volbu prezidenta v ČR, politický marketing ve Velké Británii, politický marketing velké firmy v krizi). 650 14
$7 par_us_entry*0007877 $a politická strana 650 14
$7 par_us_entry*0007890 $a politický program 650 14
$7 par_us_entry*0007858 $a politická ideologie 650 14
$7 par_us_entry*0005304 $a marketing 650 14
$7 par_us_entry*0009018 $a vztahy s veřejností 650 14
$7 par_us_entry*0008669 $a propagační účinek 650 14
$7 par_us_entry*0007901 $a politik 830 -0
$a Beckova edice ekonomie $7 par_us_auth*0060669
Počet záznamů: 1