Počet záznamů: 1
Public relations
SYS 154466 LBL -----nam--2200000---450- 003 CZ-PrPKS 005 20130419102626.9 007 tu 008 130327s¦¦¦¦¦¦¦¦xr-a---e-p----001-0-cze|| 020 $a 978-80-7367-596-7 $q váz. 040 $a ABA011 $b cze $9 2 041 1-
$a cze $h eng 044 $a xr $c CZ 084 $a 3226 084 $a 3611 084 $a 4406 100 1-
$7 par_us_auth*0061075 $a L'Etang, Jacquie, $d 1955- $4 aut 245 10
$a Public relations : $b základní teorie, praxe, kritické přístupy / $c Jacquie L'Etang ; [z anglického originálu ... přeložil Petr Antonín] 250 $a Vyd. 1. 264 -1
$a Praha : $b Portál, $c 2009 300 $a 338 s. : $b il. ; $c 24 cm 504 $a Obsahuje bibliografie a rejstřík 520 2-
$a Kniha poskytuje komplexní pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako komplexní obor a dovednost ovlivňovat mínění. PR zařazuje do kontextu dalších příbuzných oborů vztahujících se k mediálním strategiím a k teoriím persvaze (mediální marketing, management, sociologie organizací, sociologie médií, strategická studia, diplomacie atd.). 521 $a Pub. je určena nejen studentům mediálních studií a manažerských škol a pracovníkům firemních PR, marketingu a PR agentur, ale všem, kteří musí efektivně komunikovat s veřejností nebo zajmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím médií. 650 14
$7 par_us_entry*0009018 $a vztahy s veřejností 650 14
$7 par_us_entry*0001350 $a etika 650 14
$7 par_us_entry*0021305 $a schopnost komunikace 650 14
$7 par_us_entry*0004218 $a komunikační politika 650 14
$7 par_us_entry*0005350 $a masová komunikace 650 14
$7 par_us_entry*0012997 $a veřejné mínění 700 1-
$7 par_us_auth*0004126 $a Antonín, Petr $4 trl 765 0-
$t Public relations 856 $a Public relations:základní teorie, praxe, kritické přístupy (obsah) $u http://www.obalkyknih.cz/view?isbn=9788073675967
Počet záznamů: 1