Počet záznamů: 1
Public relations
Title Public relations : základní teorie, praxe, kritické přístupy / Jacquie L'Etang ; [z anglického originálu ... přeložil Petr Antonín] Author L'Etang, Jacquie, 1955- (Author) Another authors Antonín, Petr (Translator) Issue Vyd. 1. Publication Praha : Portál, 2009 Scope 338 s. : il. ; 24 cm Country Czech Republic Language Czech Note Obsahuje bibliografie a rejstřík Audience Pub. je určena nejen studentům mediálních studií a manažerských škol a pracovníkům firemních PR, marketingu a PR agentur, ale všem, kteří musí efektivně komunikovat s veřejností nebo zajmovými skupinami, a to zejména prostřednictvím médií. Annotation Kniha poskytuje komplexní pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako komplexní obor a dovednost ovlivňovat mínění. PR zařazuje do kontextu dalších příbuzných oborů vztahujících se k mediálním strategiím a k teoriím persvaze (mediální marketing, management, sociologie organizací, sociologie médií, strategická studia, diplomacie atd.). Výrazy tezauru vztahy s veřejností * etika * schopnost komunikace * komunikační politika * masová komunikace * veřejné mínění Klasifikační znaky 3226 - Komunikace 3611 - Humanitní vědy 4406 - Zaměstnanost ISBN 978-80-7367-596-7 Copy count 1, currently available 1 URL Public relations:základní teorie, praxe, kritické přístupy (obsah) Document kind Učebnice Call number Location Info F 82718 EXH - externí sklad Holešovice
Počet záznamů: 1