Počet záznamů: 1
Distanční vzdělávání a digitální kompetence v době koronavirové krize
SYS 0182150 LBL 01790nam--2200433-i-4500 003 CZ-PrPKS 005 20210208092036.2 007 tu 008 980708s2021----xr-----f------000-0-cze-- 040 $a ABA011 $b cze $e rda 041 0-
$a cze $b cze $b eng 084 $a 3206 084 $a 3216 100 1-
$7 par_us_auth*0068767 $a Vlna, Jan $4 aut 245 10
$a Distanční vzdělávání a digitální kompetence v době koronavirové krize / $c Jan Vlna 264 -1
$a Praha : $b Kancelář Poslanecké sněmovny, $c 2021 300 $a 14 stran : $b ilustrace ; $c 30 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 490 1-
$a Srovnávací studie ; $v č. 5.399 500 $a Název z obálky 500 $a Na obálce: leden 2021 500 $a Na obálce nad názvem: Parlament České republiky, Poslanecká sněmovna, Parlamentní institut 504 $a Obsahuje bibliografické odkazy a bibliografii 520 2-
$a Studie se věnuje tématu distančního online vzdělávání a digitálních kompetencí, které se s ohledem na přerušení prezenční výuky na školách v době koronavirové krize stalo celosvětově velmi aktuálním. První teoretická část se věnuje formám a výzvám spojeným s online distanční výukou a předkládá možné nástroje podpory této formy vzdělávání. Dále definuje digitální kompetence a její ukotvení v kontextu evropské politiky a praxe na školách. Druhá část studie přináší zhodnocení zkušeností s distanční online výukou v době uzavření škol na jaře 2020 z důvodu koronavirové krize, a to ve vybraných zemích: Česká republika, Finsko, Rakousko a Velká Británie. 546 $a České a anglické resumé 650 07
$7 par_us_entry*0001201 $a epidemie 650 07
$7 par_us_entry*0022860 $a covid 650 07
$7 par_us_entry*0000189 $a distanční vzdělávání 650 07
$7 par_us_entry*0007416 $a pedagogická metoda 650 07
$7 par_us_entry*0013502 $a vzdělávací program 650 07
$7 par_us_entry*0007913 $a politika vzdělávání 650 07
$7 par_us_entry*0015512 $a Česká republika 650 07
$7 par_us_entry*0001907 $a Finsko 650 07
$7 par_us_entry*0009144 $a Rakousko 650 07
$7 par_us_entry*0010839 $a Spojené království 710 2-
$7 par_us_auth*0048307 $a Parlamentní institut $4 oth 710 1-
$7 par_us_auth*0045414 $a Česko. $b Parlament. $b Poslanecká sněmovna $4 oth 830 -0
$7 par_us_auth*0066714 $a Srovnávací studie (Parlamentní institut) ; $v č. 5.399 856 40
$a Distanční vzdělávání a digitální kompetence v době koronavirové krize (plný text) $u https://www.psp.cz/sqw/text/orig2.sqw?idd=180249
Počet záznamů: 1