Počet záznamů: 1  

Distanční vzdělávání a digitální kompetence v době koronavirové krize

  1. SYS0182150
    LBL
      
    01790nam--2200433-i-4500
    003
      
    CZ-PrPKS
    005
      
    20210208092036.2
    007
      
    tu
    008
      
    980708s2021----xr-----f------000-0-cze--
    040
      
    $a ABA011 $b cze $e rda
    041
    0-
    $a cze $b cze $b eng
    084
      
    $a 3206
    084
      
    $a 3216
    100
    1-
    $7 par_us_auth*0068767 $a Vlna, Jan $4 aut
    245
    10
    $a Distanční vzdělávání a digitální kompetence v době koronavirové krize / $c Jan Vlna
    264
    -1
    $a Praha : $b Kancelář Poslanecké sněmovny, $c 2021
    300
      
    $a 14 stran : $b ilustrace ; $c 30 cm
    336
      
    $a text $b txt $2 rdacontent
    337
      
    $a bez média $b n $2 rdamedia
    338
      
    $a svazek $b nc $2 rdacarrier
    490
    1-
    $a Srovnávací studie ; $v č. 5.399
    500
      
    $a Název z obálky
    500
      
    $a Na obálce: leden 2021
    500
      
    $a Na obálce nad názvem: Parlament České republiky, Poslanecká sněmovna, Parlamentní institut
    504
      
    $a Obsahuje bibliografické odkazy a bibliografii
    520
    2-
    $a Studie se věnuje tématu distančního online vzdělávání a digitálních kompetencí, které se s ohledem na přerušení prezenční výuky na školách v době koronavirové krize stalo celosvětově velmi aktuálním. První teoretická část se věnuje formám a výzvám spojeným s online distanční výukou a předkládá možné nástroje podpory této formy vzdělávání. Dále definuje digitální kompetence a její ukotvení v kontextu evropské politiky a praxe na školách. Druhá část studie přináší zhodnocení zkušeností s distanční online výukou v době uzavření škol na jaře 2020 z důvodu koronavirové krize, a to ve vybraných zemích: Česká republika, Finsko, Rakousko a Velká Británie.
    546
      
    $a České a anglické resumé
    650
    07
    $7 par_us_entry*0001201 $a epidemie
    650
    07
    $7 par_us_entry*0022860 $a covid
    650
    07
    $7 par_us_entry*0000189 $a distanční vzdělávání
    650
    07
    $7 par_us_entry*0007416 $a pedagogická metoda
    650
    07
    $7 par_us_entry*0013502 $a vzdělávací program
    650
    07
    $7 par_us_entry*0007913 $a politika vzdělávání
    650
    07
    $7 par_us_entry*0015512 $a Česká republika
    650
    07
    $7 par_us_entry*0001907 $a Finsko
    650
    07
    $7 par_us_entry*0009144 $a Rakousko
    650
    07
    $7 par_us_entry*0010839 $a Spojené království
    710
    2-
    $7 par_us_auth*0048307 $a Parlamentní institut $4 oth
    710
    1-
    $7 par_us_auth*0045414 $a Česko. $b Parlament. $b Poslanecká sněmovna $4 oth
    830
    -0
    $7 par_us_auth*0066714 $a Srovnávací studie (Parlamentní institut) ; $v č. 5.399
    856
    40
    $a Distanční vzdělávání a digitální kompetence v době koronavirové krize (plný text) $u https://www.psp.cz/sqw/text/orig2.sqw?idd=180249

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.