Počet záznamů: 1
Jak jednat s klientem
SYS 0178588 LBL 00000nam-a22^^^^^3i-4500 003 CZ-PrPKS 005 20190913130839.7 007 ta 008 190828s2019----xr-----f-f----000-0-cze-- 020 $a 978-80-7400-758-3 $q (brožováno) 040 $a ABA011 $b cze $e rda 084 $a 4406 084 $a 4411 084 $a 1226 100 1-
$7 par_us_auth*0068953 $a Solanský, Oldřich, $d 1963- $4 aut 245 10
$a Jak jednat s klientem : $b příručka pro advokáty / $c Oldřich Solanský 250 $a Vydání první 264 -1
$a V Praze : $b C.H. Beck, $c 2019 300 $a ix, 159 stran ; $c 23 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 490 1-
$a Právní praxe 504 $a Obsahuje bibliografii 520 2-
$a Obsahem této publikace je především analýza problémů v sociální komunikaci. Kromě základních způsobů efektivní komunikace se zabývá paralingvistickými aspekty řeči, řečnickými a komunikačními chybami, zpětnou vazbou, nasloucháním, komunikačními bariérami, správnou argumentací, postupy při zvládání námitek a samozřejmě také neverbální komunikací. Dále autor věnuje pozornost asertivitě, sociální percepci a problémovým klientům. 650 07
$7 par_us_entry*0021305 $a schopnost komunikace 650 07
$7 par_us_entry*0008580 $a odborná kvalifikace 650 07
$7 par_us_entry*0015301 $a advokát 830 -0
$7 par_us_auth*0059844 $a Právní praxe
Počet záznamů: 1