Počet záznamů: 1  

Reklamní právo

  1. NázevReklamní právo / Filip Rigel, Ondřej Moravec, Dana Ondrejová
    Autor Rigel, Filip, 1981- (Autor)
    Další autoři Moravec, Ondřej, 1982- (Autor)
    Ondrejová, Dana, 1980- (Autor)
    VydáníVydání první
    NakladatelV Praze : C.H. Beck, 2018
    Rozsahxvii, 181 stran : ilustrace ; 23 cm
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Čeština
    Edice Právní praxe
    PoznámkyChybné ISBN uvedeno na rubu titulního listu
    Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    AnotaceKomplexní pohled na reklamní právo. Reklama na člověka působí denně z různých stran a uniknout jí znamená uniknout z civilizace. Tak, jako je pestrá paleta forem reklamy a nabízených produktů a služeb, je pestré i reklamní právo. Jde o směs norem veřejného i soukromého práva, která má své ústavněprávní základy spočívající především ve svobodě projevu a svobodě podnikání a která má také řadu východisek plynoucích z práva Evropské unie.
    Výrazy tezauru inzerování zboží * propagace * Česká republika * členský stát EU
    Klasifikační znaky2031 - Uvádění na trh
    ISBN978-80-7400-686-9
    Počet ex.1, z toho volných 1
    Druh dok.Kolektivní monografie
    SignaturaLokaceInfo
    F 87391EXH - externí sklad Holešovice
    Reklamní právo

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.