Počet záznamů: 1
Voliči, strany a negativní kampaň
Název Voliči, strany a negativní kampaň : politická komunikace v České republice / Eva Lebedová Autor Lebedová , Eva, 1981- (Autor) Vydání Vyd. 1. Nakladatel Praha : Sociologické nakladatelství (SLON), 2014 Rozsah 264 s. : il., portréty ; 24 cm Země vyd. Česko Jazyk dok. Čeština Edice Studie sv. 102 Poznámky Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík Anotace Publikace se zabývá mj. vlivem politické komunikace na volební chování, popřípadě voličské preference. Přináší více porozumění pro fungování politické komunikace v českých volbách. Kniha se soustředí zejména na působení negativní reklamy, jež byla jedním z komunikačních formátů, který k nám byl importován z amerického prostředí a znamenal počátek procesu amerikanizace volebních kampaní, tzn. jejich modernizace a profesionalizace. Zmiňuje např. způsoby jak funguje politická komunikace v České republice a čím se odlišuje od komunikačních systémů tradičních západních demokracií, jak zákonnou regulací usměrňovat podobu volebních kampaní či jakým způsobem politické strany využívají negativní reklamu a jiné v širším systémovém a politicko-společenském kontextu. Výrazy tezauru volby * volební kampaň * politická motivace * komunikační politika * masová komunikace * marketingová koncepce * Česká republika * monografie Klasifikační znaky 3226 - Komunikace 0416 - Volební proces a hlasování 2031 - Uvádění na trh ISBN 978-80-7419-158-9 Počet ex. 1, z toho volných 1 URL Voliči, strany a negativní kampaň (obsah) Druh dok. Studie Signatura Lokace Info F 84649 EXH - externí sklad Holešovice
Počet záznamů: 1