Počet záznamů: 1  

Voliči, strany a negativní kampaň

  1. NázevVoliči, strany a negativní kampaň : politická komunikace v České republice / Eva Lebedová
    Autor Lebedová , Eva, 1981- (Autor)
    VydáníVyd. 1.
    NakladatelPraha : Sociologické nakladatelství (SLON), 2014
    Rozsah264 s. : il., portréty ; 24 cm
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Čeština
    Edice Studie sv. 102
    PoznámkyObsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
    AnotacePublikace se zabývá mj. vlivem politické komunikace na volební chování, popřípadě voličské preference. Přináší více porozumění pro fungování politické komunikace v českých volbách. Kniha se soustředí zejména na působení negativní reklamy, jež byla jedním z komunikačních formátů, který k nám byl importován z amerického prostředí a znamenal počátek procesu amerikanizace volebních kampaní, tzn. jejich modernizace a profesionalizace. Zmiňuje např. způsoby jak funguje politická komunikace v České republice a čím se odlišuje od komunikačních systémů tradičních západních demokracií, jak zákonnou regulací usměrňovat podobu volebních kampaní či jakým způsobem politické strany využívají negativní reklamu a jiné v širším systémovém a politicko-společenském kontextu.
    Výrazy tezauru volby * volební kampaň * politická motivace * komunikační politika * masová komunikace * marketingová koncepce * Česká republika * monografie
    Klasifikační znaky3226 - Komunikace
    0416 - Volební proces a hlasování
    2031 - Uvádění na trh
    ISBN978-80-7419-158-9
    Počet ex.1, z toho volných 1
    URLVoliči, strany a negativní kampaň (obsah)
    Druh dok.Studie
    SignaturaLokaceInfo
    F 84649EXH - externí sklad Holešovice
    Voliči, strany a negativní kampaň

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.