Počet záznamů: 1  

Mezinárodní marketing

  1. NázevMezinárodní marketing : [strategické trendy a příklady z praxe] / Hana Machková
    Autor Machková, Hana (Autor)
    Vydání4. vyd.
    NakladatelPraha : Grada, 2015
    Rozsah194 s. : il. ; 25 cm
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Čeština
    Jazyk resuméČeština, Angličtina
    Edice Expert
    PoznámkyČeské a anglické resumé
    Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    AnotacePublikace shrnuje základní poznatky z odvětví mezinárodního marketingu. Reaguje na současný dynamický vývoj v dané oblasti. 4. vydání je rozšířeno o aktuální trendy, např. úlohu marketingu v oblasti CSR (Corporate Social Responsibility - společensky zodpovědné chování firem), o inovace a jejich rostoucí úlohu v marketingových strategiích, o využívání nových médií a o změny v mezinárodní komunikační politice či v oblasti mezinárodní distribuce.
    Výrazy tezauru marketing * mezinárodní trh
    Klasifikační znaky2031 - Uvádění na trh
    2006 - Obchodní politika
    ISBN978-80-247-5366-9
    Počet ex.1, z toho volných 1
    URL Mezinárodní marketing (obsah)
    Mezinárodní marketing (náhled do publikace / Google Books)
    Druh dok.Monografie
    SignaturaLokaceInfo
    F 84786EXH - externí sklad Holešovice
    Mezinárodní marketing

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.