Počet záznamů: 1  

Public relations

  1. L'Etang, Jacquie, 1955- Public relations : základní teorie, praxe, kritické přístupy / Jacquie L'Etang ; [z anglického originálu ... přeložil Petr Antonín]. -- Vyd. 1. -- Praha : Portál, 2009. -- Anotace: Kniha poskytuje komplexní pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako komplexní obor a dovednost ovlivňovat mínění. PR zařazuje do kontextu dalších příbuzných oborů vztahujících se k mediálním strategiím a k teoriím persvaze (mediální marketing, management, sociologie organizací, sociologie médií, strategická studia, diplomacie atd.). -- ISBN : 978-80-7367-596-7 váz. Antonín, Petr vztahy s veřejností * etika * schopnost komunikace * komunikační politika * masová komunikace * veřejné mínění

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.