Počet záznamů: 1
Spotřebitelé a marketing
SYS 0176318 LBL 00000nam-a22^^^^^3i-4500 003 CZ-PrPKS 005 20181126121909.1 007 ta 008 181031s2018----xr-a---f------001-0-cze-- 020 $a 978-80-7400-693-7 $q (brožováno) 040 $a ABA011 $b cze $e rda 041 0-
$a cze $b eng 084 $a 2026 084 $a 2031 100 1-
$7 par_us_auth*0067900 $a Koudelka, Jan $4 aut 245 10
$a Spotřebitelé a marketing / $c Jan Koudelka 250 $a Vydání první 264 -1
$a V Praze : $b C.H. Beck, $c 2018 300 $a xix, 354 stran : $b ilustrace ; $c 24 cm 336 $a text $b txt $2 rdacontent 337 $a bez média $b n $2 rdamedia 338 $a svazek $b nc $2 rdacarrier 490 1-
$a Beckova edice ekonomie 504 $a Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík 520 2-
$a Publikace je zaměřena na specifickou část marketingu, a to chování spotřebitelů. Informace o spotřebním chování obyvatel tvoří základní východisko formulace marketingové strategie podniku. Objasněny jsou základní modely sledování spotřebního chování, vysvětleny jsou faktory, které chování jedince jako spotřebitele významně ovlivňují (kulturní a sociální prostředí, osobní predispozice a psychika). Přiblížena je i problematika segmentace spotřebitelů a průběh kupního rozhodování spotřebitele. 546 $a Anglické resumé 650 07
$7 par_us_entry*0010942 $a spotřebitel 650 07
$7 par_us_entry*0014883 $a chování spotřebitele 650 07
$7 par_us_entry*0005304 $a marketing 830 -0
$7 par_us_auth*0060669 $a Beckova edice ekonomie
Počet záznamů: 1