Počet záznamů: 1  

marketingová koncepce

  1. SYS0005309
    LBL
      
    ^^^^^ny--a2200289n--4500
    003
      
    CZ-PrPKS
    005
      
    20180613175116.0
    008
      
    020524|j|anznnbabn-----------|-a|a------
    040
      
    $b cze
    066
      
    $a 01 $c 03
    150
      
    $a marketingová koncepce $2 CZ $9 D
    450
      
    $a theory of marketing $2 EN $9 D
    450
      
    $a mercatique $2 FR $9 D
    450
      
    $a Marketing $2 DE $9 D
    450
      
    $a MARKETINGOVÁ TEORIE $2 CZ $9 N
    450
      
    $a TEORIE MARKETINGU $2 CZ $9 N
    450
      
    $a MARCHÉAGE $2 FR $9 N
    450
      
    $a MARKETING $2 FR $9 N
    550
      
    $7 par_us_entry*0005304 $a marketing $z CZ $w g
    680
      
    $i MT 2031 marketing
    688
      
    $a Různé akce zaměřené na zjištění, předpovídání nebo stimulování potřeb spotřebitelů s cílem přizpůsobit jim výrobu a odbytovou strategii. $2 CZ
    688
      
    $a The various measures taken to detect, forecast or stimulate the needs of consumers and subsequently adapt production and marketing. $2 EN
    688
      
    $a Ensemble des actions destinées à détecter, prévoir ou stimuler les besoins des consommateurs et à adapter en conséquence et de façon continue la production et la commercialisation. $2 FR
    688
      
    $a Ausrichtung der Unternehmen auf die Erfordernisse des Absatzmarkts durch Marktforschung und eine entsprechende Absatz- und Preispolitik. $2 DE
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.