Počet záznamů: 1
marketingová koncepce
SYS 0005309 LBL ^^^^^ny--a2200289n--4500 003 CZ-PrPKS 005 20180613175116.0 008 020524|j|anznnbabn-----------|-a|a------ 040 $b cze 066 $a 01 $c 03 150 $a marketingová koncepce $2 CZ $9 D 450 $a theory of marketing $2 EN $9 D 450 $a mercatique $2 FR $9 D 450 $a Marketing $2 DE $9 D 450 $a MARKETINGOVÁ TEORIE $2 CZ $9 N 450 $a TEORIE MARKETINGU $2 CZ $9 N 450 $a MARCHÉAGE $2 FR $9 N 450 $a MARKETING $2 FR $9 N 550 $7 par_us_entry*0005304 $a marketing $z CZ $w g 680 $i MT 2031 marketing 688 $a Různé akce zaměřené na zjištění, předpovídání nebo stimulování potřeb spotřebitelů s cílem přizpůsobit jim výrobu a odbytovou strategii. $2 CZ 688 $a The various measures taken to detect, forecast or stimulate the needs of consumers and subsequently adapt production and marketing. $2 EN 688 $a Ensemble des actions destinées à détecter, prévoir ou stimuler les besoins des consommateurs et à adapter en conséquence et de façon continue la production et la commercialisation. $2 FR 688 $a Ausrichtung der Unternehmen auf die Erfordernisse des Absatzmarkts durch Marktforschung und eine entsprechende Absatz- und Preispolitik. $2 DE
Počet záznamů: 1