Počet záznamů: 1  

Co je nového v médiích

  1. NázevCo je nového v médiích / Filip Struhárik ; překlad: Pavlína Štěpánka Borská
    Autor Struhárik, Filip (Autor)
    Další autoři Borská, Štěpánka, 1997- (Překladatel)
    Vydání1. vydání
    NakladatelPraha : Nová beseda, 2022
    Rozsah117 stran ; 21 cm
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Čeština
    Jazyk resuméČeština, Angličtina
    Edice CJN ; 17
    PoznámkyPřeloženo ze slovenštiny
    Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstříky
    České a anglické resumé
    AnotaceOrientace v informacích se stává stále složitější, svět médií je vlivem obrovského množství platforem stále nejpřehlednější. Mediální krajina 21. století, v době online žurnalistiky, informačního přehlcení, dezinformací, sociálních sítí a virtuální reality. Jak se proměnila v poslední dekádě, co znamená oligarchizace a co nezávislost médií, čím a jak se změnily redakční rutiny a které hodnoty žurnalistické práce přetrvávají? Reflexe podoby mediálního trhu, modelů financování, výstupů i institucí.
    Výrazy tezauru hromadné sdělovací prostředky * tisk * dezinformace * sociální síť * digitální technologie
    Klasifikační znaky3226 - Komunikace
    ISBN978-80-88383-34-5
    Počet ex.1, z toho volných 1
    Druh dok.Studie
    SignaturaLokaceInfo
    F 92327PSS - Poslanecká sněmovna
    Co je nového v médiích

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.