Počet záznamů: 1  

Obchodní podmínky ve vztazích B2C

  1. NázevObchodní podmínky ve vztazích B2C / Markéta Selucká, Svatava Veverková a kolektiv
    Autor Selucká, Markéta, 1971- (Autor)
    Další autoři Veverková, Svatava (Autor)
    VydáníVydání první
    NakladatelPraha : Leges, 2018
    Rozsah184 stran ; 21 cm
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Čeština
    Edice Teoretik
    PoznámkyPřehled souvisejících právních předpisů
    Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    AnotaceTato publikace se zabývá specifickými obchodními podmínkami ve vztazích B2C, kde jedna ze smluvních stran – spotřebitel – je ze zákona slabší stranou vyžadující zvláštní ochranu. Současně se však kniha zabývá právním postavením podnikatele, který obvykle smluvní podmínky definuje, má zájem na řádném smluvním plnění ze strany spotřebitele, a proto se snaží navrhnout vyvážené a férové obchodní podmínky, které nebudou moci být soudem posléze prohlášeny za nicotné, resp. že se k nim nebude přihlížet (srov. § 1815 OZ).
    Výrazy tezauru ochrana spotřebitele * obchodní smlouva * Česká republika
    Klasifikační znaky2026 - Spotřeba
    2006 - Obchodní politika
    ISBN978-80-7502-293-6
    Počet ex.1, z toho volných 1
    Druh dok.Kolektivní monografie
    SignaturaLokaceInfo
    F 87880PSS - Poslanecká sněmovna
    Obchodní podmínky ve vztazích B2C