Počet záznamů: 1
Marketingová komunikace a public relations
Název Marketingová komunikace a public relations : výklad pojmů a teorie oboru / Jan Halada (ed.) Další autoři Halada, Jan, 1942- (Editor) Vydání První vydání Nakladatel Praha : Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum, 2015 Rozsah 118 stran : ilustrace, portréty ; 21 cm Země vyd. Česko Jazyk dok. Čeština Další variantní názvy Marketingová komunikace a public relations - výklad pojmů a teorie oboru Poznámky Název v tiráži: Marketingová komunikace a public relations - výklad pojmů a teorie oboru Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Anotace Slovník obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru marketingová komunikace. Výrazy tezauru marketing * vztahy s veřejností * terminologie * slovník * Česká republika * masová komunikace Klasifikační znaky 2031 - Uvádění na trh 3226 - Komunikace 3231 - Informace a zpracování informací ISBN 978-80-246-3075-5 Počet ex. 1, z toho volných 1 URL Marketingová komunikace a public relations (obsah) Druh dok. Slovníky jazykové výkladové Signatura Lokace Info F 85410 EXH - externí sklad Holešovice
Počet záznamů: 1