Počet záznamů: 1  

Marketingová komunikace a public relations

  1. NázevMarketingová komunikace a public relations : výklad pojmů a teorie oboru / Jan Halada (ed.)
    Další autoři Halada, Jan, 1942- (Editor)
    VydáníPrvní vydání
    NakladatelPraha : Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum, 2015
    Rozsah118 stran : ilustrace, portréty ; 21 cm
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Čeština
    Další variantní názvyMarketingová komunikace a public relations - výklad pojmů a teorie oboru
    PoznámkyNázev v tiráži: Marketingová komunikace a public relations - výklad pojmů a teorie oboru
    Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    AnotaceSlovník obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru marketingová komunikace.
    Výrazy tezauru marketing * vztahy s veřejností * terminologie * slovník * Česká republika * masová komunikace
    Klasifikační znaky2031 - Uvádění na trh
    3226 - Komunikace
    3231 - Informace a zpracování informací
    ISBN978-80-246-3075-5
    Počet ex.1, z toho volných 1
    URLMarketingová komunikace a public relations (obsah)
    Druh dok.Slovníky jazykové výkladové
    SignaturaLokaceInfo
    F 85410EXH - externí sklad Holešovice
    Marketingová komunikace a public relations

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.