Počet záznamů: 1
Mezinárodní marketing
Název Mezinárodní marketing : [strategické trendy a příklady z praxe] / Hana Machková Autor Machková, Hana (Autor) Vydání 4. vyd. Nakladatel Praha : Grada, 2015 Rozsah 194 s. : il. ; 25 cm Země vyd. Česko Jazyk dok. Čeština Jazyk resumé Čeština, Angličtina Edice Expert Poznámky České a anglické resumé Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Anotace Publikace shrnuje základní poznatky z odvětví mezinárodního marketingu. Reaguje na současný dynamický vývoj v dané oblasti. 4. vydání je rozšířeno o aktuální trendy, např. úlohu marketingu v oblasti CSR (Corporate Social Responsibility - společensky zodpovědné chování firem), o inovace a jejich rostoucí úlohu v marketingových strategiích, o využívání nových médií a o změny v mezinárodní komunikační politice či v oblasti mezinárodní distribuce. Výrazy tezauru marketing * mezinárodní trh Klasifikační znaky 2031 - Uvádění na trh 2006 - Obchodní politika ISBN 978-80-247-5366-9 Počet ex. 1, z toho volných 1 URL Mezinárodní marketing (obsah)
Mezinárodní marketing (náhled do publikace / Google Books)Druh dok. Monografie Signatura Lokace Info F 84786 EXH - externí sklad Holešovice
Počet záznamů: 1