Počet záznamů: 1
Teorie a metody politického marketingu
Název Teorie a metody politického marketingu / Roman Chytilek, Otto Eibl, Anna Matušková a kol. Autor Chytilek, Roman, 1976- (Autor) Další autoři Eibl, Otto, 1981- (Autor) Matušková, Anna, 1978- (Autor) Nakladatel Brno : Centrum pro studium demokracie a kultury, 2012 Rozsah 341 s. : il. ; 23 cm Země vyd. Česko Jazyk dok. Čeština Poznámky Obsahuje bibliografie Anotace Přehled relevantních konceptů politického marketingu. Ve třech tematických blocích seznamuje čtenáře s teoretickými a metodologickými základy disciplíny, s praktickými aspekty přítomnosti marketingu v politice a s problematikou politické komunikace. Publikace na konkrétních příkladech z reálného prostředí politických kampaní (mj. z prostředí České republiky) ukazuje, že „praktický" politický marketing a jeho akademická reflexe nejsou na sobě nezávislé disciplíny, ale že existují v symbiotickém vztahu. Výrazy tezauru politická strana * politický program * politická ideologie * marketing * vztahy s veřejností * volební kampaň Klasifikační znaky 0411 - Politická strana 3226 - Komunikace ISBN 978-80-7325-281-6 Počet ex. 1, z toho volných 1 URL Teorie a metody politického marketingu (obsah) Druh dok. Monografie Signatura Lokace Info F 82231 EXH - externí sklad Holešovice
Počet záznamů: 1
