Počet záznamů: 1  

Teorie a metody politického marketingu

  1. NázevTeorie a metody politického marketingu / Roman Chytilek, Otto Eibl, Anna Matušková a kol.
    Autor Chytilek, Roman, 1976- (Autor)
    Další autoři Eibl, Otto, 1981- (Autor)
    Matušková, Anna, 1978- (Autor)
    NakladatelBrno : Centrum pro studium demokracie a kultury, 2012
    Rozsah341 s. : il. ; 23 cm
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Čeština
    PoznámkyObsahuje bibliografie
    AnotacePřehled relevantních konceptů politického marketingu. Ve třech tematických blocích seznamuje čtenáře s teoretickými a metodologickými základy disciplíny, s praktickými aspekty přítomnosti marketingu v politice a s problematikou politické komunikace. Publikace na konkrétních příkladech z reálného prostředí politických kampaní (mj. z prostředí České republiky) ukazuje, že „praktický" politický marketing a jeho akademická reflexe nejsou na sobě nezávislé disciplíny, ale že existují v symbiotickém vztahu.
    Výrazy tezauru politická strana * politický program * politická ideologie * marketing * vztahy s veřejností * volební kampaň
    Klasifikační znaky0411 - Politická strana
    3226 - Komunikace
    ISBN978-80-7325-281-6
    Počet ex.1, z toho volných 0
    URLTeorie a metody politického marketingu (obsah)
    Druh dok.Monografie
    SignaturaLokaceInfo
    F 82231EXH - externí sklad Měšicevypůjčený (do *26.03.2020)
    Teorie a metody politického marketingu