Počet záznamů: 1
Teorie a metody politického marketingu
Title Teorie a metody politického marketingu / Roman Chytilek, Otto Eibl, Anna Matušková a kol. Author Chytilek, Roman, 1976- (Author) Another authors Eibl, Otto, 1981- (Author) Matušková, Anna, 1978- (Author) Publication Brno : Centrum pro studium demokracie a kultury, 2012 Scope 341 s. : il. ; 23 cm Country Czech Republic Language Czech Note Obsahuje bibliografie Annotation Přehled relevantních konceptů politického marketingu. Ve třech tematických blocích seznamuje čtenáře s teoretickými a metodologickými základy disciplíny, s praktickými aspekty přítomnosti marketingu v politice a s problematikou politické komunikace. Publikace na konkrétních příkladech z reálného prostředí politických kampaní (mj. z prostředí České republiky) ukazuje, že „praktický" politický marketing a jeho akademická reflexe nejsou na sobě nezávislé disciplíny, ale že existují v symbiotickém vztahu. Výrazy tezauru politická strana * politický program * politická ideologie * marketing * vztahy s veřejností * volební kampaň Klasifikační znaky 0411 - Politická strana 3226 - Komunikace ISBN 978-80-7325-281-6 Copy count 1, currently available 1 URL Teorie a metody politického marketingu (obsah) Document kind Monografie Call number Location Info F 82231 EXH - externí sklad Holešovice
Počet záznamů: 1
