Počet záznamů: 1  

Teorie a metody politického marketingu

  1. TitleTeorie a metody politického marketingu / Roman Chytilek, Otto Eibl, Anna Matušková a kol.
    Author Chytilek, Roman, 1976- (Author)
    Another authors Eibl, Otto, 1981- (Author)
    Matušková, Anna, 1978- (Author)
    PublicationBrno : Centrum pro studium demokracie a kultury, 2012
    Scope341 s. : il. ; 23 cm
    CountryCzech Republic
    LanguageCzech
    NoteObsahuje bibliografie
    AnnotationPřehled relevantních konceptů politického marketingu. Ve třech tematických blocích seznamuje čtenáře s teoretickými a metodologickými základy disciplíny, s praktickými aspekty přítomnosti marketingu v politice a s problematikou politické komunikace. Publikace na konkrétních příkladech z reálného prostředí politických kampaní (mj. z prostředí České republiky) ukazuje, že „praktický" politický marketing a jeho akademická reflexe nejsou na sobě nezávislé disciplíny, ale že existují v symbiotickém vztahu.
    Výrazy tezauru politická strana * politický program * politická ideologie * marketing * vztahy s veřejností * volební kampaň
    Klasifikační znaky0411 - Politická strana
    3226 - Komunikace
    ISBN978-80-7325-281-6
    Copy count1, currently available 1
    URLTeorie a metody politického marketingu (obsah)
    Document kindMonografie
    Call numberLocationInfo
    F 82231EXH - externí sklad Holešovice
    Teorie a metody politického marketingu

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.