Počet záznamů: 1  

Psychologie reklamy

  1. NázevPsychologie reklamy / Jitka Vysekalová a kolektiv
    Autor Vysekalová, Jitka, 1941- (Autor)
    Vydání4., rozš. a aktualiz. vyd.
    NakladatelPraha : Grada, 2012
    Rozsah324 s. : il. (převážně barev.) ; 25 cm
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Čeština
    Jazyk resuméAngličtina
    Edice Expert
    PoznámkyAnglické resumé
    Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Určeno proKniha určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy
    AnotaceKniha přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti, radí, jak vytvořit účinnou reklamu. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy, přináší aktualizované údaje o reklamě v médiích, příklady efektivních kampaní z roku 2010, příklady testování reklamy, výzkum postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, poznatky k účinnosti reklamy na internetu atd.
    Výrazy tezauru inzerování zboží * propagace * marketingová koncepce * psychologie
    Klasifikační znaky2031 - Uvádění na trh
    ISBN978-80-247-4005-8
    Počet ex.1, z toho volných 1
    URLPsychologie reklamy (náhled do publikace / Google Books)
    Psychologie reklamy (obsah)
    Druh dok.Monografie
    SignaturaLokaceInfo
    F 81627EXH - externí sklad Holešovice
    Psychologie reklamy

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.