Počet záznamů: 1  

Public relations jako ovlivňování mínění

  1. NázevPublic relations jako ovlivňování mínění : jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat / Jozef Ftorek
    Autor Ftorek, Jozef, 1973- (Autor)
    Vydání3., rozš. vyd.
    NakladatelPraha : Grada, 2012
    Rozsah215 s. : il., portréty, faksim. ; 24 cm
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Čeština
    Edice Komunikace
    PoznámkyObsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
    AnotaceKniha podává kritický pohled na některé tradiční mýty provázející praktické použití zavedených, zejména agenturních technik PR, uvádí hlavní nástroje a techniky sdělení informace v PR, funkce a role médií ve společnosti, zásady krizové komunikace v prostředí masmédií, radí, jak vést účinně rozhovor či prezentaci, definuje aktivní a reaktivní PR, uvádí aktuální trendy v PR, místo propagandy v demokratické společnosti či se zabývá tím, jakou roli hraje PR ve službách informační války.
    Výrazy tezauru hromadné sdělovací prostředky * vztahy s veřejností * schopnost komunikace * propagace
    Klasifikační znaky3226 - Komunikace
    ISBN978-80-247-3926-7
    Počet ex.1, z toho volných 1
    Druh dok.Monografie
    SignaturaLokaceInfo
    F 81456EXH - externí sklad Měšice
    Public relations jako ovlivňování mínění