Počet záznamů: 1  

Product placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech

  1. NázevProduct placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech / Martin Kalista
    Autor Kalista, Martin (Autor)
    Dal.odpovědnost Brno International Business School
    VydáníVyd. 1.
    NakladatelOstrava : Key Publishing, 2011
    Rozsah69 s. : il. ; 24 cm
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Čeština
    Edice Monografie
    PoznámkyAnglické resumé. Nad názvem koeditor: Brno International Business School
    Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    AnotacePublikace se zabývá umístěním výrobku - product placementu zejména v návaznosti s jeho legalizací v právu České republiky. V České republice však byl legalizován v polovině roku 2010, po změně zákona o rozhlasovém a televizním vysílání provedené zákonem č. 132/2010 Sb., zahrnujícím umístění produktu. V publikaci jsou rozebrány základní aspekty product placementu jak z hlediska jeho zákonného rámce, tak i z hlediska dopadu na veřejnost představovanou uživateli audiovizuálního vysílání včetně internetového vysílání.
    Výrazy tezauru inzerování zboží * propagace * rozhlasové vysílání * televize * informační legislativa
    Klasifikační znaky3231 - Informace a zpracování informací
    4031 - Hospodářská soutěž
    ISBN978-80-7418-111-5
    978-80-87255-53-7
    Počet ex.1, z toho volných 1
    URL Product placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech (obsah)
    Druh dok.Monografie
    SignaturaLokaceInfo
    F 81695EXH - externí sklad Holešovice
    Product placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.