Počet záznamů: 1
Metody výzkumu médií
Název Metody výzkumu médií / Tomáš Trampota, Martina Vojtěchovská Autor Trampota, Tomáš (Autor) Další autoři Vojtěchovská, Martina, 1974- (Autor) Vydání Vyd. 1. Nakladatel Praha : Portál, 2010 Rozsah 293 s. : il. ; 20 cm Země vyd. Česko Jazyk dok. Čeština Poznámky Anglické resumé Obsahuje bibliografie a rejstříky Anotace Kniha seznamuje čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií. Svou koncepcí obsahuje jak zásady komerčního výzkumu médií (výzkum sledovanosti, měření efektivity reklamy), tak i akademického (výzkum mediálních organizací, analýza reprezentace, interpretace textu). Jednotlivé metodické postupy jsou rozebrány na praktických příkladech z českých médií. Výrazy tezauru hromadné sdělovací prostředky * masová komunikace * výzkum Klasifikační znaky 3226 - Komunikace ISBN 978-80-7367-683-4 Počet ex. 1, z toho volných 1 URL Metody výzkumu médií (obsah) Druh dok. Monografie Signatura Lokace Info G 25907 externí sklad Měšice
Počet záznamů: 1