Počet záznamů: 1  

Metody výzkumu médií

  1. NázevMetody výzkumu médií / Tomáš Trampota, Martina Vojtěchovská
    Autor Trampota, Tomáš (Autor)
    Další autoři Vojtěchovská, Martina, 1974- (Autor)
    VydáníVyd. 1.
    NakladatelPraha : Portál, 2010
    Rozsah293 s. : il. ; 20 cm
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Čeština
    PoznámkyAnglické resumé
    Obsahuje bibliografie a rejstříky
    AnotaceKniha seznamuje čtenáře s metodami užívanými při výzkumu médií. Svou koncepcí obsahuje jak zásady komerčního výzkumu médií (výzkum sledovanosti, měření efektivity reklamy), tak i akademického (výzkum mediálních organizací, analýza reprezentace, interpretace textu). Jednotlivé metodické postupy jsou rozebrány na praktických příkladech z českých médií.
    Výrazy tezauru hromadné sdělovací prostředky * masová komunikace * výzkum
    Klasifikační znaky3226 - Komunikace
    ISBN978-80-7367-683-4
    Počet ex.1, z toho volných 1
    URL Metody výzkumu médií (obsah)
    Druh dok.Monografie
    SignaturaLokaceInfo
    G 25907externí sklad Měšice
    Metody výzkumu médií

Počet záznamů: 1