Počet záznamů: 1
Politické kampaně, volby a politický marketing
Název Politické kampaně, volby a politický marketing / sestavil Pavel Šaradín Další autoři Šaradín, Pavel, 1969- (Editor) Vydání Vyd. 1. Nakladatel V Olomouci : Periplum, 2007 Rozsah 142 s. ; 20 cm Země vyd. Česko Jazyk dok. Čeština Jazyk resumé Angličtina Edice Studie a analýzy sv. 6 Poznámky Část. přeloženo z angličtiny a polštiny?. Anglická resumé. "Kniha byla vydána v rámci výzkumného záměru MSM 6198959211 Pluralita kultury a demokracie"--Rub tit. l. Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy Výrazy tezauru volby * volební kampaň * politická strana * vztahy s veřejností Klasifikační znaky 0416 - Volební proces a hlasování 3226 - Komunikace ISBN 978-80-86624-36-5 Počet ex. 1, z toho volných 1 Druh dok. Studie Signatura Lokace Info G 25498 EXH - externí sklad Holešovice
Počet záznamů: 1