Počet záznamů: 1  

Politické kampaně, volby a politický marketing

  1. NázevPolitické kampaně, volby a politický marketing / sestavil Pavel Šaradín
    Další autoři Šaradín, Pavel, 1969- (Editor)
    VydáníVyd. 1.
    NakladatelV Olomouci : Periplum, 2007
    Rozsah142 s. ; 20 cm
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Čeština
    Jazyk resuméAngličtina
    Edice Studie a analýzy sv. 6
    PoznámkyČást. přeloženo z angličtiny a polštiny?. Anglická resumé. "Kniha byla vydána v rámci výzkumného záměru MSM 6198959211 Pluralita kultury a demokracie"--Rub tit. l.
    Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
    Výrazy tezauru volby * volební kampaň * politická strana * vztahy s veřejností
    Klasifikační znaky0416 - Volební proces a hlasování
    3226 - Komunikace
    ISBN978-80-86624-36-5
    Počet ex.1, z toho volných 1
    Druh dok.Studie
    SignaturaLokaceInfo
    G 25498EXH - externí sklad Holešovice
    Politické kampaně, volby a politický marketing

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.