Počet záznamů: 1
Politický marketing
Název Politický marketing : úvod do teorie a praxe / Andrzej W. Jabłoński a kol. ; [z polského originálu ... přeložil Lubomír Kopeček] Autor Jabłoński, Andrzej (Autor) Další autoři Kopeček, Lubomír, 1975- (Překladatel) Vydání Vyd. 1. Nakladatel Brno : Barrister & Principal, 2006 Rozsah 203 s. : il. ; 23 cm Země vyd. Česko Jazyk dok. Čeština Edice Studium Poznámky Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Výrazy tezauru politik * politická strana * volební kampaň * volební předpoklad * marketingová koncepce * propagační účinek * názorové hnutí Klasifikační znaky 0411 - Politická strana 0416 - Volební proces a hlasování ISBN 80-7363-011-2 Počet ex. 1, z toho volných 1 Druh dok. Studie kniha
Signatura Lokace Info F 75038 EXH - externí sklad Holešovice
Počet záznamů: 1