Počet záznamů: 1
Marketingová komunikace a public relations
Název Marketingová komunikace a public relations : výklad pojmů a teorie oboru / Jan Halada (ed.) Další autoři Halada, Jan, 1942- (Editor) Vydání Druhé vydání Nakladatel Praha : Univerzita Karlova, nakladatelství Karolinum, 2023 Rozsah 118 stran : ilustrace, portréty ; 21 cm Země vyd. Česko Jazyk dok. Čeština Část názvu Název v tiráži: Marketingová komunikace a public relations - výklad pojmů a teorie oboru Poznámky Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Anotace Slovník obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Výrazy tezauru marketing * vztahy s veřejností * masová komunikace * terminologie * slovník * Česká republika Klasifikační znaky 2031 - Uvádění na trh 3226 - Komunikace 3231 - Informace a zpracování informací ISBN 978-80-246-5578-9 Počet ex. 1, z toho volných 1 Druh dok. Slovníky jazykové výkladové Signatura Lokace Info F 91561 PSS - Poslanecká sněmovna
Počet záznamů: 1