Počet záznamů: 1
Distanční vzdělávání a digitální kompetence v době koronavirové krize
Název Distanční vzdělávání a digitální kompetence v době koronavirové krize / Jan Vlna Autor Vlna, Jan (Autor) Dal.odpovědnost Parlamentní institut (Jiná role) Česko. Parlament. Poslanecká sněmovna (Jiná role) Nakladatel Praha : Kancelář Poslanecké sněmovny, 2021 Rozsah 14 stran : ilustrace ; 30 cm Země vyd. Česko Jazyk dok. Čeština Jazyk resumé Čeština, Angličtina Edice Srovnávací studie ; č. 5.399 Poznámky Název z obálky. Na obálce: leden 2021. Na obálce nad názvem: Parlament České republiky, Poslanecká sněmovna, Parlamentní institut Obsahuje bibliografické odkazy a bibliografii České a anglické resumé Anotace Studie se věnuje tématu distančního online vzdělávání a digitálních kompetencí, které se s ohledem na přerušení prezenční výuky na školách v době koronavirové krize stalo celosvětově velmi aktuálním. První teoretická část se věnuje formám a výzvám spojeným s online distanční výukou a předkládá možné nástroje podpory této formy vzdělávání. Dále definuje digitální kompetence a její ukotvení v kontextu evropské politiky a praxe na školách. Druhá část studie přináší zhodnocení zkušeností s distanční online výukou v době uzavření škol na jaře 2020 z důvodu koronavirové krize, a to ve vybraných zemích: Česká republika, Finsko, Rakousko a Velká Británie. Výrazy tezauru epidemie * covid * distanční vzdělávání * pedagogická metoda * vzdělávací program * politika vzdělávání * Česká republika * Finsko * Rakousko * Spojené království Klasifikační znaky 3206 - Vzdělávání a výchova 3216 - Organizace školství Počet ex. 1, z toho volných 1 URL Distanční vzdělávání a digitální kompetence v době koronavirové krize (plný text) Druh dok. Studie kniha
Signatura Lokace Info E 17431 PSS - Poslanecká sněmovna
Počet záznamů: 1