Počet záznamů: 1
Jak jednat s klientem
Název Jak jednat s klientem : příručka pro advokáty / Oldřich Solanský Autor Solanský, Oldřich, 1963- (Autor) Vydání Vydání první Nakladatel V Praze : C.H. Beck, 2019 Rozsah ix, 159 stran ; 23 cm Země vyd. Česko Jazyk dok. Čeština Edice Právní praxe Poznámky Obsahuje bibliografii Anotace Obsahem této publikace je především analýza problémů v sociální komunikaci. Kromě základních způsobů efektivní komunikace se zabývá paralingvistickými aspekty řeči, řečnickými a komunikačními chybami, zpětnou vazbou, nasloucháním, komunikačními bariérami, správnou argumentací, postupy při zvládání námitek a samozřejmě také neverbální komunikací. Dále autor věnuje pozornost asertivitě, sociální percepci a problémovým klientům. Výrazy tezauru schopnost komunikace * odborná kvalifikace * advokát Klasifikační znaky 4406 - Zaměstnanost 4411 - Trh práce 1226 - Organizace právního systému ISBN 978-80-7400-758-3 Počet ex. 1, z toho volných 0 Druh dok. Příručky Signatura Lokace Info F 88379 EXH - externí sklad Holešovice vypůjčený (do 20.05.2025)
Počet záznamů: 1