Počet záznamů: 1  

Jak jednat s klientem

  1. NázevJak jednat s klientem : příručka pro advokáty / Oldřich Solanský
    Autor Solanský, Oldřich, 1963- (Autor)
    VydáníVydání první
    NakladatelV Praze : C.H. Beck, 2019
    Rozsahix, 159 stran ; 23 cm
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Čeština
    Edice Právní praxe
    PoznámkyObsahuje bibliografii
    AnotaceObsahem této publikace je především analýza problémů v sociální komunikaci. Kromě základních způsobů efektivní komunikace se zabývá paralingvistickými aspekty řeči, řečnickými a komunikačními chybami, zpětnou vazbou, nasloucháním, komunikačními bariérami, správnou argumentací, postupy při zvládání námitek a samozřejmě také neverbální komunikací. Dále autor věnuje pozornost asertivitě, sociální percepci a problémovým klientům.
    Výrazy tezauru schopnost komunikace * odborná kvalifikace * advokát
    Klasifikační znaky4406 - Zaměstnanost
    4411 - Trh práce
    1226 - Organizace právního systému
    ISBN978-80-7400-758-3
    Počet ex.1, z toho volných 0
    Druh dok.Příručky
    SignaturaLokaceInfo
    F 88379EXH - externí sklad Holešovicevypůjčený (do 20.05.2025)
    Jak jednat s klientem

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.