Počet záznamů: 1  

Spotřebitelé a marketing

  1. NázevSpotřebitelé a marketing / Jan Koudelka
    Autor Koudelka, Jan (Autor)
    VydáníVydání první
    NakladatelV Praze : C.H. Beck, 2018
    Rozsahxix, 354 stran : ilustrace ; 24 cm
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Čeština
    Jazyk resuméAngličtina
    Edice Beckova edice ekonomie
    PoznámkyObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Anglické resumé
    AnotacePublikace je zaměřena na specifickou část marketingu, a to chování spotřebitelů. Informace o spotřebním chování obyvatel tvoří základní východisko formulace marketingové strategie podniku. Objasněny jsou základní modely sledování spotřebního chování, vysvětleny jsou faktory, které chování jedince jako spotřebitele významně ovlivňují (kulturní a sociální prostředí, osobní predispozice a psychika). Přiblížena je i problematika segmentace spotřebitelů a průběh kupního rozhodování spotřebitele.
    Výrazy tezauru spotřebitel * chování spotřebitele * marketing
    Klasifikační znaky2026 - Spotřeba
    2031 - Uvádění na trh
    ISBN978-80-7400-693-7
    Počet ex.1, z toho volných 1
    Druh dok.Monografie
    SignaturaLokaceInfo
    F 87768EXH - externí sklad Holešovice
    Spotřebitelé a marketing

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.