Počet záznamů: 1
Spotřebitelé a marketing
Název Spotřebitelé a marketing / Jan Koudelka Autor Koudelka, Jan (Autor) Vydání Vydání první Nakladatel V Praze : C.H. Beck, 2018 Rozsah xix, 354 stran : ilustrace ; 24 cm Země vyd. Česko Jazyk dok. Čeština Jazyk resumé Angličtina Edice Beckova edice ekonomie Poznámky Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Anglické resumé Anotace Publikace je zaměřena na specifickou část marketingu, a to chování spotřebitelů. Informace o spotřebním chování obyvatel tvoří základní východisko formulace marketingové strategie podniku. Objasněny jsou základní modely sledování spotřebního chování, vysvětleny jsou faktory, které chování jedince jako spotřebitele významně ovlivňují (kulturní a sociální prostředí, osobní predispozice a psychika). Přiblížena je i problematika segmentace spotřebitelů a průběh kupního rozhodování spotřebitele. Výrazy tezauru spotřebitel * chování spotřebitele * marketing Klasifikační znaky 2026 - Spotřeba 2031 - Uvádění na trh ISBN 978-80-7400-693-7 Počet ex. 1, z toho volných 1 Druh dok. Monografie Signatura Lokace Info F 87768 EXH - externí sklad Holešovice
Počet záznamů: 1