Počet záznamů: 1
Reklamní právo
Název Reklamní právo / Filip Rigel, Ondřej Moravec, Dana Ondrejová Autor Rigel, Filip, 1981- (Autor) Další autoři Moravec, Ondřej, 1982- (Autor) Ondrejová, Dana, 1980- (Autor) Vydání Vydání první Nakladatel V Praze : C.H. Beck, 2018 Rozsah xvii, 181 stran : ilustrace ; 23 cm Země vyd. Česko Jazyk dok. Čeština Edice Právní praxe Poznámky Chybné ISBN uvedeno na rubu titulního listu Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík Anotace Komplexní pohled na reklamní právo. Reklama na člověka působí denně z různých stran a uniknout jí znamená uniknout z civilizace. Tak, jako je pestrá paleta forem reklamy a nabízených produktů a služeb, je pestré i reklamní právo. Jde o směs norem veřejného i soukromého práva, která má své ústavněprávní základy spočívající především ve svobodě projevu a svobodě podnikání a která má také řadu východisek plynoucích z práva Evropské unie. Výrazy tezauru inzerování zboží * propagace * Česká republika * členský stát EU Klasifikační znaky 2031 - Uvádění na trh ISBN 978-80-7400-686-9 Počet ex. 1, z toho volných 1 Druh dok. Kolektivní monografie Signatura Lokace Info F 87391 EXH - externí sklad Holešovice
Počet záznamů: 1