Počet záznamů: 1  

Sociální marketing

  1. NázevSociální marketing / Radim Bačuvčík, Lenka Harantová
    Autor Bačuvčík, Radim, 1975- (Autor)
    Další autoři Harantová, Lenka, 1984- (Autor)
    Vydání1. vydání
    NakladatelZlín : Radim Bačuvčík - VeRBuM, 2016
    Rozsah254 stran : ilustrace, portréty ; 23 cm
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Čeština
    Jazyk resuméAngličtina
    PoznámkyAnglické resumé. 1000 výtisků
    Obsahuje bibliografii a rejstřík
    AnotaceKniha poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů z oblasti sociálního marketingu. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány také příbuzným komunikačním aktivitám, jako je politický či náboženský marketing, etickým aspektům sociálního marketingu, zákonné regulaci a samoregulaci. Další kapitoly se zabývají historií sociálního marketingu v ČR i ve světě či novými trendy v marketingu. Publikace obsahuje také široký přehled případových studiích sociálních marketingových kampaní na různá témata.
    Výrazy tezauru marketing * propagace * propagační účinek * společenská role * Česká republika * monografie
    Klasifikační znaky2031 - Uvádění na trh
    2826 - Sociální vztahy
    ISBN978-80-87500-80-4
    Počet ex.1, z toho volných 1
    Druh dok.Kolektivní monografie
    SignaturaLokaceInfo
    F 86169EXH - externí sklad Holešovice
    Sociální marketing

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.