Počet záznamů: 1  

Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu

  1. NázevZákladní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu / Radek Tahal
    Autor Tahal , Radek, 1970- (Autor)
    VydáníVydání první
    NakladatelV Praze : C.H. Beck, 2015
    Rozsahx, 99 stran : ilustrace ; 24 cm
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Čeština
    Edice Beckovy ekonomické učebnice
    PoznámkyObsahuje bibliografii
    AnotacePublikace se zabývá metodami a technikami sběru marketingových dat, její klíčová část metodikou tvorby výběrových souborů. Jsou popsány a vysvětleny postupy aplikace náhodného výběru, systematického, kvótního a stratifikovaného výběru. Ukazuje, jak v reálném marketingovém prostředí tyto znalosti aplikovat. Přibližuje rovněž základní principy pro vytvoření dotazníku,uvádí typy otázek a způsob jejich jazykové a logicky správné formulace. Stranou nezůstává ani metoda sběru informací prostřednictvím pozorování a experimentu. Pozornost je věnována i výzkumům kvalitativním. Je vysvětlen proces rekrutace respondentů, příprava scénáře pro kvalitativní rozhovor, zásady vedení skupinové diskuze i individuálního rozhovoru. Jsou objasněny techniky, které se pro získání kvalitativního typu informací používají. Přiblíženy jsou také moderní metody získávání primárních informací založené na pokročilejších technologiích, např. neuromarketing či face tracking.
    Výrazy tezauru marketing * výzkum * sběr dat * průzkum trhu * průzkum veřejného mínění * Česká republika * učebnice
    Klasifikační znaky2031 - Uvádění na trh
    3236 - Informatika
    ISBN978-80-7400-585-5
    Počet ex.1, z toho volných 1
    URLZákladní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu (obsah)
    Druh dok.Učebnice
    SignaturaLokaceInfo
    F 85386EXH - externí sklad Holešovice
    Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.