Počet záznamů: 1
Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu
Název Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu / Radek Tahal Autor Tahal , Radek, 1970- (Autor) Vydání Vydání první Nakladatel V Praze : C.H. Beck, 2015 Rozsah x, 99 stran : ilustrace ; 24 cm Země vyd. Česko Jazyk dok. Čeština Edice Beckovy ekonomické učebnice Poznámky Obsahuje bibliografii Anotace Publikace se zabývá metodami a technikami sběru marketingových dat, její klíčová část metodikou tvorby výběrových souborů. Jsou popsány a vysvětleny postupy aplikace náhodného výběru, systematického, kvótního a stratifikovaného výběru. Ukazuje, jak v reálném marketingovém prostředí tyto znalosti aplikovat. Přibližuje rovněž základní principy pro vytvoření dotazníku,uvádí typy otázek a způsob jejich jazykové a logicky správné formulace. Stranou nezůstává ani metoda sběru informací prostřednictvím pozorování a experimentu. Pozornost je věnována i výzkumům kvalitativním. Je vysvětlen proces rekrutace respondentů, příprava scénáře pro kvalitativní rozhovor, zásady vedení skupinové diskuze i individuálního rozhovoru. Jsou objasněny techniky, které se pro získání kvalitativního typu informací používají. Přiblíženy jsou také moderní metody získávání primárních informací založené na pokročilejších technologiích, např. neuromarketing či face tracking. Výrazy tezauru marketing * výzkum * sběr dat * průzkum trhu * průzkum veřejného mínění * Česká republika * učebnice Klasifikační znaky 2031 - Uvádění na trh 3236 - Informatika ISBN 978-80-7400-585-5 Počet ex. 1, z toho volných 1 URL Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu (obsah) Druh dok. Učebnice Signatura Lokace Info F 85386 EXH - externí sklad Holešovice
Počet záznamů: 1