Počet záznamů: 1
Volební kampaně 2013
Název Volební kampaně 2013 : strategie, osobnosti, rozpočty : devět největších kampaní pod drobnohledem. český politický marketing, jak jste ho ještě nepoznali / Pavel Šíma, Marcela Králiková a kolektiv Autor Šíma, Pavel (Autor) Další autoři Králiková, Marcela (Dotazovaný, interviewovaný) Vydání 1. vyd. Nakladatel Brno : Barrister & Principal, 2014 Rozsah 237 s., [30] s. obr. příl. : il. (převážně barev.), portrét ; 23 cm + plakát (1 složený l.) Země vyd. Česko Jazyk dok. Čeština Poznámky Obsahuje bibliografii Výrazy tezauru volební kampaň * kandidát * marketing * vztahy s veřejností * politická strana * Česká republika * 2. desetiletí 21. století Klasifikační znaky 3226 - Komunikace 0416 - Volební proces a hlasování ISBN 978-80-7485-026-4 Počet ex. 1, z toho volných 1 URL Volební kampaně 2013 (obsah) Druh dok. Studie Signatura Lokace Info F 84364 EXH - externí sklad Holešovice
Počet záznamů: 1