Počet záznamů: 1  

Volební kampaně 2013

  1. NázevVolební kampaně 2013 : strategie, osobnosti, rozpočty : devět největších kampaní pod drobnohledem. český politický marketing, jak jste ho ještě nepoznali / Pavel Šíma, Marcela Králiková a kolektiv
    Autor Šíma, Pavel (Autor)
    Další autoři Králiková, Marcela (Dotazovaný, interviewovaný)
    Vydání1. vyd.
    NakladatelBrno : Barrister & Principal, 2014
    Rozsah237 s., [30] s. obr. příl. : il. (převážně barev.), portrét ; 23 cm + plakát (1 složený l.)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Čeština
    PoznámkyObsahuje bibliografii
    Výrazy tezauru volební kampaň * kandidát * marketing * vztahy s veřejností * politická strana * Česká republika * 2. desetiletí 21. století
    Klasifikační znaky3226 - Komunikace
    0416 - Volební proces a hlasování
    ISBN978-80-7485-026-4
    Počet ex.1, z toho volných 1
    URL Volební kampaně 2013 (obsah)
    Druh dok.Studie
    SignaturaLokaceInfo
    F 84364EXH - externí sklad Holešovice
    Volební kampaně 2013

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.