Počet záznamů: 1
The personalisation of politics
Název The personalisation of politics : a study of parliamentary democracies / Lauri Karvonen Autor Karvonen, Lauri, 1952- (Autor) Vydání 1st ed. Nakladatel Colchester : ECPR Press, 2013 Rozsah 124 s. : il. ; 24 cm Země vyd. Velká Británie Jazyk dok. Angličtina Edice ECPR - Monographs Poznámky European Consorcium for Political Research (ECPR) Obsahuje bibliografické odkazy, bibliografii a rejstřík Výrazy tezauru demokracie * politik Klasifikační znaky 0406 - Politický rámec 0431 - Politický život a bezpečnost veřejnosti ISBN 978-1-9073010-3-2 Počet ex. 1, z toho volných 1 URL The personalisation of politics (náhled do publikace / Google Books) Druh dok. Monografie Signatura Lokace Info F 83278 EXH - externí sklad Holešovice Název Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; [překlad Tomáš Juppa, Martin Machek] Autor Kotler, Philip, 1931- (Autor) Název Marketing management / Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; [překlad Tomáš Juppa, Martin Machek] Autor Kotler, Philip, 1931- (Autor) Další autoři Keller, Kevin Lane, 1956- (Autor) Juppa, Tomáš (Překladatel) Machek, Martin (Překladatel) Vydání [4. vyd.] Nakladatel Praha : Grada, 2013 Rozsah 814 s. : il. (převážně barev.), portréty ; 29 cm Země vyd. Česko Jazyk dok. Čeština Poznámky Přeloženo z angličtiny. V knize uvedené 14. vyd. se týká originálu, na přední straně desky i v tiráži uvedeno chybně Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy Anotace Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a "zeleného" marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci.
Počet záznamů: 1
