Počet záznamů: 1
Politika a politický marketing
Název Politika a politický marketing / Bohumír Štědroň ... [et al.] Autor Štědroň, Bohumír, 1948- (Autor) Vydání Vyd. 1. Nakladatel V Praze : C. H. Beck, 2013 Rozsah xvi, 255 s. : il., mapy ; 25 cm Země vyd. Česko Jazyk dok. Čeština Jazyk resumé Angličtina Edice Beckova edice ekonomie Poznámky Anglické resumé. Další autoři: Marcela Cupalová, Jakub Landovský, Martin Potůček, Vladimír Prorok, David Říha, Jakub Šanda Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík Anotace Publikace přináší ucelený pohled na politický marketing. Objasňuje vznik politického marketingu, charakterizuje jednotlivé historické etapy jeho vývoje a specifika současného období. Role politického marketingu je vysvětlována v širším politickém a celospolečenském kontextu. Text je rozdělen do dvou částí: první je teoretická, druhou část tvoří případové studie, které ukazují, jak je teorie politického marketingu využita v praxi (např. kampaň pro přímou volbu prezidenta v ČR, politický marketing ve Velké Británii, politický marketing velké firmy v krizi). Výrazy tezauru politická strana * politický program * politická ideologie * marketing * vztahy s veřejností * propagační účinek * politik Klasifikační znaky 3226 - Komunikace 0411 - Politická strana 0431 - Politický život a bezpečnost veřejnosti ISBN 978-80-7400-448-3 Počet ex. 4, z toho volných 4 Druh dok. Kolektivní monografie Signatura Lokace Info F 82941 EXH - externí sklad Holešovice F 82941 EXH - externí sklad Holešovice F 82941 EXH - externí sklad Holešovice F 82941 EXH - externí sklad Holešovice
Počet záznamů: 1