Počet záznamů: 1  

Politika a politický marketing

  1. NázevPolitika a politický marketing / Bohumír Štědroň ... [et al.]
    Autor Štědroň, Bohumír, 1948- (Autor)
    VydáníVyd. 1.
    NakladatelV Praze : C. H. Beck, 2013
    Rozsahxvi, 255 s. : il., mapy ; 25 cm
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.Čeština
    Jazyk resuméAngličtina
    Edice Beckova edice ekonomie
    PoznámkyAnglické resumé. Další autoři: Marcela Cupalová, Jakub Landovský, Martin Potůček, Vladimír Prorok, David Říha, Jakub Šanda
    Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
    AnotacePublikace přináší ucelený pohled na politický marketing. Objasňuje vznik politického marketingu, charakterizuje jednotlivé historické etapy jeho vývoje a specifika současného období. Role politického marketingu je vysvětlována v širším politickém a celospolečenském kontextu. Text je rozdělen do dvou částí: první je teoretická, druhou část tvoří případové studie, které ukazují, jak je teorie politického marketingu využita v praxi (např. kampaň pro přímou volbu prezidenta v ČR, politický marketing ve Velké Británii, politický marketing velké firmy v krizi).
    Výrazy tezauru politická strana * politický program * politická ideologie * marketing * vztahy s veřejností * propagační účinek * politik
    Klasifikační znaky3226 - Komunikace
    0411 - Politická strana
    0431 - Politický život a bezpečnost veřejnosti
    ISBN978-80-7400-448-3
    Počet ex.4, z toho volných 4
    Druh dok.Kolektivní monografie
    SignaturaLokaceInfo
    F 82941EXH - externí sklad Holešovice
    F 82941EXH - externí sklad Holešovice
    F 82941EXH - externí sklad Holešovice
    F 82941EXH - externí sklad Holešovice
    Politika a politický marketing

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.